  • Data: 2012-02-28 14:31:53
    Temat: Re: Płyta poślizgowa w Warszawie
    Od: kakmar <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 28.02.2012 Uncle Pete <p...@i...waw.pl> napisał/a:
    > Witam,
    >
    > Gdzie w Warszawie najlepiej odbyć szkolenia na płycie poślizgowej
    > (osobówką FWD)? Po kilku latach bezawaryjnej jazdy wpadłem w pierwszy w
    > moim życiu poważny poślizg i wylądowałem rowie (niegroźnie, tylko
    > pęknięty zderzak, ale zawsze może być gorzej), stwierdziłem zatem, że
    > muszę wyrobić odpowiednie odruchy. W Internecie znalazłem kilka szkół z
    > płytą, ale nic o nich nie wiem. Wiecie coś dobrego/złego o którejkolwiek
    > z warszawskich szkół (lub w bliskiej okolicy)? Czy warto dopłacić za
> [...]
    Na lotnisku na Bemowie, na terenie automobilklubu, jest "akademiajazdy",
    ze sporym kółkiem i płytą poślizgową. Autobusy i ciężarówki się tam
    ślizgają, dla osobówki jest sporo miejsca na "piruet".

    Za płotem, właściwie dwoma, jest "rspw", czyli bardziej rajdowo.

    Warto iść do dowolnej, gdzie można się poślizgać i zobaczyć jak się mało
    umie, przychodząc z ulicy, potem wg. własnych oczekiwań i potrzeb.

    --
    kakmaratgmaildotcom