  • Data: 2015-11-19 20:24:23
    Temat: Re: Płyta główna GA-8I945P-G-RH i Win7
    Od: TurboPascal <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Każdy z C2D z podstawką 755 będzie działać z moją płytą?

    Z podstawką 775. Podstrona http://www.gigabyte.com/support-downloads/cpu-suppor
    t-popup.aspx?pid=1960 enumeratywnie podaje listę procesorów akceptowanych przez
    płytę. Niestety modeli C2D tak, jak by tam nie było. Ale niech żywi nie tracą
    nadziei. Dotyczy to biosu F3. Podstrona
    http://www.gigabyte.com/products/product-page.aspx?p
    id=1960&dl=1&RWD=0# podaje, że istnieje jeszcze nowsza wersja F4.
    Niewykluczone, że upgrade biosu mógłby tu pomóc. Sprawdzić to można empirycznie lub
    poszukując w Google. Jest wysoce prawdopodobne,że ktoś gdzieś już ten problem
    rozwiązał. Czy wszystkie modele będą dostępne? Spotkałem się z płytą, która
    akceptowała C2D tylko do E6700 (Conroe 1066 MHz).