  • 21. Data: 2011-09-27 07:25:34
    Temat: Re: Płyta Mini ATX
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "VSS" <v...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:j5rsb6$6qi$1@news.onet.pl...
    >W wiadomości:j5rq8h$k0t$...@i...gazeta.pl,
    > Artur(m) <m...@i...pl> nastukał:
    >
    > to ma być komp "okazjonalny" - włączyć. sprawdzic pocztę, pograć, oglądnąć
    > film i wyłączyć. dzienny czas użycia okreslam na 1-2h. a wymiarami mi
    > pasuje, będzie idealnie się mieścić w stoliku RTV pod telewizorem.

    Tu krytycznym momentem może być sprawa gier.
    Gdy będziesz grał w "wymagające gry" choć wiadomo, że
    w "lepsze" nie pograsz to zasilacz może pracować na granicy
    wydajności. Do oglądania filmów (w dowolnym kodowaniu)
    powinno wystarczyć.

    Artur(m)

  • 22. Data: 2011-09-27 07:35:26
    Od: "VSS" <v...@o...pl>

    W wiadomości:j5rtph$188$...@i...gazeta.pl,
    Artur(m) <m...@i...pl> nastukał:
> [...]
    > w "lepsze" nie pograsz to zasilacz może pracować na granicy
    > wydajności. Do oglądania filmów (w dowolnym kodowaniu)

    ja nie gram w wymgające gry :) najbardziej wymagającą grą ostatnio był need
    for speed 2, córka uwielbia kierować :) a granie na 17" to nie zabawa,
    zdecydowanie lepeij na 50" a ciągłe podłączanie noteboka do tv już mnie
    męczy.

    --
    VSS

  • 23. Data: 2011-09-27 10:10:14