  • 11. Data: 2011-09-25 18:20:47
    Temat: Re: Płyta Mini ATX
    Od: Padre <P...@n...net>

    W dniu 2011-09-25 19:10, VSS pisze:
    > W wiadomości:j5nhgd$53v$...@i...gazeta.pl,
    > qwerty <q...@p...fm> nastukał:

    > ja mam tv z przeglądarką ale chce uruchomić gry a tegochwilowo na tv nie
    > mogę.

    Wszystko masz tylko konsoli ci brakuje a nie PC:)

  • 12. Data: 2011-09-25 18:28:10
    Od: Tomasz Jasiński <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 25 Sep 2011 15:11:33 +0200
    doszła do mnie wiadomość <j5n997$lbm$1@news.onet.pl>
    od "VSS" <v...@o...pl> :
    >W wiadomości:j5n2fu$mv7$...@i...gazeta.pl,
    >redqwerty <r...@g...pl> nastukał:

    >niezła ale czy isnieje taka płyta pod intela ? i może być bez wifi, mam
    >dociągnięty gigabit do telewizora/wzmacniacza w miejscu gdzie stałby
    >komputer.

    Może to:
    http://www.missingremote.com/review/intel-dh61ag-med
    ia-series-mini-itx-motherboard-and-core-i5-2390t

  • 13. Data: 2011-09-25 18:34:25
    Od: "VSS" <v...@o...pl>

    W wiadomości:j5npgm$cu$...@i...gazeta.pl,
    ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> nastukał:

    > weź policz ile taki kompik będzie kosztował i napisz nam tutaj proszę

    ale co to ma do rzeczy ?? stac mnie więc chce taki złożyć. co ma do tego
    problem do czego będę go wykorzystywał ?

    --
    VSS

  • 14. Data: 2011-09-25 18:35:19
    Od: "VSS" <v...@o...pl>

    W wiadomości:j5nre0$jeo$...@n...onet.pl,
    Padre <P...@n...net> nastukał:

    > Wszystko masz tylko konsoli ci brakuje a nie PC:)

    ale konsola nie pozwoli mi na uruchomienie wszytskich gier które bym chciał.
    np. manic miner :)

    --
    VSS

  • 15. Data: 2011-09-25 18:48:33
    Od: "VSS" <v...@o...pl>

    W wiadomości:5...@4...co
    m,
    Tomasz Jasiński <B...@i...invalid> nastukał:
> [...]
    >
    > Może to:
    > http://www.missingremote.com/review/intel-dh61ag-med
    ia-series-mini-itx-motherboard-and-core-i5-2390t

    bardzo dobra ! myslę, że jak dołożę i5 to będzie naprawde dobrze. tnx za
    wskazówkę.

    --
    VSS

  • 16. Data: 2011-09-26 08:10:14
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "VSS" <v...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam !
    >
    > Chiałbym sobie złozyc kompa podłączonego do telewizora. Zaproponujcie
    > jakąs dobrą, stabilna płyte MiniATX. Przeznaczenie: www, jakieś bardziej
    > lajtowe gry, firmy HD/3d. Płyta mini ATX musi byc ponieważ cały komp chce
    > zmieścić do szafki pod TV, duza obudowa nie ma szans. Do tego jakaś karta
    > video z hdmi. Reszta właściwie dowolna więc sobie cos dopasuję.

    Ja sobie zapisałem płytę
    Atom Board z procesorem Intel D510
    podobno zużywa 14W a ma lepsze wyniki
    niż Pentium 4 3,4GHz a na takim działam a pobiera 100W.
    Nie wiem czy to Cię zainteresuje. Mnie tak bo chciałem
    oprócz innych rzeczy mieć jakieś radio internetowe
    a 14W to jest do przyjęcia a i awaryjnie pozwoli
    napisać coś przeglądnąć co trzeba, i wysłać pocztę
    Choć pograć się tym,... nie za bardzo
    z tym, że ja nie mam takich potrzeb

    Artur(m)

  • 17. Data: 2011-09-26 19:32:24
    Od: "VSS" <v...@o...pl>

    W wiadomości:j5pc18$102$...@i...gazeta.pl,
    Artur(m) <m...@i...pl> nastukał:
> [...]
    > a 14W to jest do przyjęcia a i awaryjnie pozwoli
    > napisać coś przeglądnąć co trzeba, i wysłać pocztę

    ja sobie zmajstrowałem taki zestaw:

    Kingston SODIMM 4GB 1066MHz DDR3 KVR1066D3S7/4G
    Obudowa CFI-A8989TG
    Zasilacz stabilizowany 19,5V 4,62A 90W
    Intel DH61AG Thin mini-ITX Sandy Bridge LGA1155 USB 3.0
    Intel Core i3-2100 3.1 GHz Sandy Bridge LGA1155 BOX BX80623I32100
    Samsung 2000GB HD204UI 5400RPM SATAII 32MB NCQ

    bedzie dobrze ??

    radio internetowe u mnie odtwarza wzmacniacz kina domowego.

    --
    VSS

  • 18. Data: 2011-09-26 20:17:23
    Od: Tomasz Jasiński <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 26 Sep 2011 21:32:24 +0200
    doszła do mnie wiadomość <j5qjva$ith$1@news.onet.pl>
    od "VSS" <v...@o...pl> :

> [...]
    >Intel Core i3-2100 3.1 GHz Sandy Bridge LGA1155 BOX BX80623I32100
    >Samsung 2000GB HD204UI 5400RPM SATAII 32MB NCQ

    Nie jestem do końca pewien, ale zasilacz może być na styk, ja bym
    zastosował zasilacz 130W od Della, powinien pasować(płyty w rękach nie
    miałem).

  • 19. Data: 2011-09-27 06:25:18
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

> [...]
    > Samsung 2000GB HD204UI 5400RPM SATAII 32MB NCQ
    >
    > bedzie dobrze ??
    >
    > radio internetowe u mnie odtwarza wzmacniacz kina domowego.

    Nie będzie u Ciebie działał 24/24 to 65W procka
    nie powinno być problemem.
    A jeżeli pasuje Ci wymiarami to oczywiście
    będzie bardzo dobrze.

    Artur(m)

  • 20. Data: 2011-09-27 06:58:00
    Od: "VSS" <v...@o...pl>

    W wiadomości:j5rq8h$k0t$...@i...gazeta.pl,
    Artur(m) <m...@i...pl> nastukał:
    > Nie będzie u Ciebie działał 24/24 to 65W procka
    > nie powinno być problemem.
    > A jeżeli pasuje Ci wymiarami to oczywiście
    > będzie bardzo dobrze.

    to ma być komp "okazjonalny" - włączyć. sprawdzic pocztę, pograć, oglądnąć
    film i wyłączyć. dzienny czas użycia okreslam na 1-2h. a wymiarami mi
    pasuje, będzie idealnie się mieścić w stoliku RTV pod telewizorem.

    --
    VSS