  • 31. Data: 2009-05-13 21:16:54
    Temat: Re: PlusGSM - dla nich paszport to nie dowód tożsamości :/
    Od: "art_noise" <a...@w...pl>

    > Popatrz, a ja bez problemu paszportem się posługiwałem.

    Ale w polkomtelu? Z tego co mi dziewczyna powiedziala, musi wbic nr DO i
    inny numer nie przejdzie (starala sie)

    Pozdrawiam
    Art_noise

  • 32. Data: 2009-05-13 21:24:36
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    > Dla zasady. Nie akceptuje DO jako pozostalosci komuny i trzymam go w
    > szufladzie tak samo jak 100zl z warynskim.
    > Co do napiecia to go nie bylo, nie zamierzam sie spierac z dziewczyna z
    > punktu obslugi bo ona ma przykazane z gory co ma robic i tak ja uczyli na
    > szkoleniu.
    > Nie godze sie po prostu na lamanie prawa ze strony polkomtel s.a.

    Ok, teraz rozumiem, każdy ma swoje przekonania.

    Lewis
    red GSF 400 "pszedany"
    Audi A6 C4 2.8 V6 142kW
    dB Race 143.4dB ;)

  • 33. Data: 2009-05-13 21:25:40
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 13 May 2009 22:42:58 +0200, Pete napisał(a):

    > A czy Polkomtel może określić w regulaminie, że dowodem tożsamości jest
    > tylko i wyłącznie DO?
    > GSM nie jest usługą powszechną i wydaje się, że może sobie na więcej
    > pozwolić.

    Najprościej napisać, że trzeba przyjść z dowodem osobistym ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl [Lege Artis]

  • 34. Data: 2009-05-13 21:30:01
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 13 May 2009 22:53:16 +0200, art_noise napisał(a):

    > Dodam tylko dla uczciowosci - babka w punkcie bardzo sie starala cos
    > wykombinowac by paszport przeszedl ale... - okazalo sie ze system
    > polkomtela przyjmuje tylko nr DO i nic wiecej.

    Ale z tego co widzę w regulaminie Polkomtela nie ma nic ani o dowodzie
    osobistym, ani o dokumencie tożsamości.
    To jest pewnie ulepszenie informatyków, w systemie rejestracji abonentów
    i tyle.

  • 35. Data: 2009-05-13 21:33:24
    Od: "art_noise" <a...@w...pl>

> [...]
    > osobistym, ani o dokumencie tożsamości.
    > To jest pewnie ulepszenie informatyków, w systemie rejestracji abonentów

    Dokladnie tak samo mysle. Sadze nawet ze zarzad polkomtela nawet nie wie nic
    o tym problemie. Programisci zrobili jak zrobili, szkolenia "w dol" poszly
    ze trzeba nr DO wbic i karuzela sie kreci.

    Pozdrawiam
    Art_noise

  • 36. Data: 2009-05-13 21:39:05
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "art_noise" <a...@w...pl> napisał
    > Mozliwe, ale... Aktywacja była kupowana na spolke z o.o. ktora sama w
    > sobie jest podmiotem prawnym. Ja jestem tylko jej przedstawicielem, wiec
    > po co im moj adres zamieszkania?

    A ja się dziwię, że do kupienia aktywacji dla spółki z o.o. używa się dowodu
    osobistego. Dokumenty firmy nie były wymagane a tylko dowód osobisty? Która
    to była aktywacja, pierwsza czy kolejna?
    I w końcu jesteś przedstawicielem spółki czy jej prezesem? Pytam, bo jeśli
    tej dziewczynie w salonie opowiadałeś swoją historię w taki sposób jak nam
    tutaj, to może się wykręciła w obawie o nieopłacane później rachunki, itp.?
    Prewencja jest tańsza niż windykacja.

    > I jeszcze jedna kwestia, wyobrazmy sobie ze prezesem spolki jest np.
    > niemiec. I co? Nie kupi na spolke telefonu w polkomtelu. Paranoja

    Niemiec.

    I jeszcze na koniec: kiedyś chciałem załatwić w punkcie sprzedaży Plusa
    przeniesienie numeru z TT do S+. Kobitce tak się nie chciało tego robić, że
    gotowa była napisać oświadczenie, iż ona (jako punkt sprzedaży) nie ma
    uprawnień aby tego dokonać.

    M.

  • 37. Data: 2009-05-13 21:47:03
    Od: "art_noise" <a...@w...pl>

> [...]
    > osobistego. Dokumenty firmy nie były wymagane a tylko dowód osobisty?
    > Która to była aktywacja, pierwsza czy kolejna?

    Pierwsza przeze mnie, wczesniej byla aktywacja ktora przeprowadzil
    viceprezes legitymujacy sie DO

> [...]
    > tutaj, to może się wykręciła w obawie o nieopłacane później rachunki,
    > itp.? Prewencja jest tańsza niż windykacja.

    prezesem czyli jej przedstawicielem. przedstawicielami sp. z o.o. moze byc
    prezes, viceprezes albo prokurenci, oraz oczywiscie osoby przez nich
    upoważnione (z uwzględniem zapisow w KRS co do wysokosci prezentowania sp. z
    o.o. glownie chodzi o kwoty umow).
    Dziewczyna w punkcie naprawde byla kumata i wiedziala gdzie zajrzec do KRSu
    i chciala pomoc. (do tego była ładna ;)

    > Niemiec.

    To jesli prezesem jest niemiec to nie moze kupic na sp. z o.o. w polkomtelu
    telefonu bo nie ma DO

> [...]
    > że gotowa była napisać oświadczenie, iż ona (jako punkt sprzedaży) nie ma

    Poszla na latwizne i cie olala. Z tym tez trzeba walczyc tak uwazam.

    Pozdrawiam
    Art_noise

  • 38. Data: 2009-05-13 21:50:15
    Od: "art_noise" <a...@w...pl>

    Oczywiscie dodam jeszcze ze dokumenty firmy mialem czyli:
    KRS
    regon
    nip

    Pozdrawiam
    Art_noise

  • 39. Data: 2009-05-13 21:55:20
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "art_noise" <a...@w...pl> napisał

    > To jesli prezesem jest niemiec to nie moze kupic na sp. z o.o. w
    > polkomtelu telefonu bo nie ma DO

    A ja myślę, że gdyby był to Niemiec, to nie miałby problemów z zakupem
    niezależnie od tego, że od cudzoziemca wymagano by paszportu a nie dowodu
    osobistego.

    > Poszla na latwizne i cie olala.

    Masz rację. Ona też nie okazała krzty szacunku.

    Ukłony,
    Maciek.

  • 40. Data: 2009-05-14 11:21:29
    Od: ant <a...@n...tld>

    Maciek wrote:
    > A ja myślę, że gdyby był to Niemiec, to nie miałby problemów z zakupem
    > niezależnie od tego, że od cudzoziemca wymagano by paszportu a nie
    > dowodu osobistego.

    Albo karty stałego pobytu.