  • 1. Data: 2014-07-03 22:32:39
    Temat: Plus na karte - przekazanie kwoty na inny nr
    Od: Jer <j...@k...pl>

    Cześć

    Sytuacja taka - jeden z tel. zarejestrowanych w Plusie na karte posiada
    sporą kwotę na koncie która nie jest wykorzystywana, ale nr tel.
    powiedzmy musi istnieć. Jak z tego nr. większą nadwyżke kwotową
    przenieść na inny numer w Plusie.

    Znalazłem tylko to http://nakarte.plus.pl/v.do?idx=836343

    20 zł nie rozwiązuje sytuacji.

    Dodzwonienie się do BOKu - próbowałem po trzech razach straciłem
    cierpliwość.
    --
    J.

  • 2. Data: 2014-07-03 23:29:44
    Temat: Re: Plus na karte - przekazanie kwoty na inny nr
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Thu, 03 Jul 2014 22:32:39 +0200, Jer <j...@k...pl> wrote:

> [...]
    >
    >20 zł nie rozwiązuje sytuacji.
    >
    >Dodzwonienie się do BOKu - próbowałem po trzech razach straciłem

    Limit jest 20zł na miesiąc, więcej się nie da.
    Na forum czytałem że można próbować w ten sposób że zrobić jeden
    teleprzelew i od razu drugi zanim ten pierwszy zostanie potwierdzony
    przez system to system może przyjąć i drugi, ale nie testowałem tego.
    Tyle że nawet jeśli to wychodzi tylko 40zł na miesiąc. Wyjścia innego
    nie ma chyba że sprzedaż numeru na allegro ale to i tak można uzyskać
    maksymalnie 50% kwoty znajdującej się na koncie.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2014-07-03 23:39:54
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Thu, 03 Jul 2014 23:29:44 +0200, dizel <x...@x...xx> wrote:

> [...]
    >nie ma chyba że sprzedaż numeru na allegro ale to i tak można uzyskać
    >maksymalnie 50% kwoty znajdującej się na koncie.

    Ewentualnie zmiana taryfy na taryfę z roczną ważnością konta i powolne
    opróżnianie konta.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2014-07-03 23:55:04
    Od: Jer <j...@k...pl>

    W dniu 03.07.2014 23:29, dizel pisze:

> [...]
    > nie ma chyba że sprzedaż numeru na allegro ale to i tak można uzyskać
    > maksymalnie 50% kwoty znajdującej się na koncie.

    O! Cytuję całość. Dzięki za odpowiedź skuteczniejszą niż BOK ;)
    Spróbuję Twojej sugestii, a jeśli nie to --

    Będę jeszcze próbował negocjować z plusem jak się dodzwonię-jutro

    Sprzedaż - nie

    a niby grupy dyskusyjne wymarły:)

    --
    J.

  • 5. Data: 2014-07-04 00:02:12
    Od: Jer <j...@k...pl>

    W dniu 03.07.2014 23:39, dizel pisze:

    > Ewentualnie zmiana taryfy na taryfę z roczną ważnością konta i powolne
    > opróżnianie konta.

    Tylko, że tego już chyba nie ma. O tym myślałem, ale nie znajduję takiej
    promocji teraz.

    --
    J.

  • 6. Data: 2014-07-04 00:07:54
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Fri, 04 Jul 2014 00:02:12 +0200, Jer <j...@k...pl> wrote:

    >Tylko, że tego już chyba nie ma. O tym myślałem, ale nie znajduję takiej
    >promocji teraz.

    Jak nie ma jak jest:
    http://www.nakarte.plus.pl/prepaid_new/wiecej_przez_
    rok.html