  • 1. Data: 2010-04-01 10:16:33
    Temat: Plus: cyrograf na 2 lata, oferuja mi zmiane - brać?
    Od: "Abonent plusa" <n...@g...com>

    Witajcie,

    mam cyrograf w Plusie na 2 lata (taryfa elastyczna 30 - 36,60 zł brutto), do
    czerwca tego roku. Dzwoniła do mnie pani z działu utrzymania klienta i
    zaoferowała aneks do umowy - zmiana na taryfę taniorozmowna 45 (24,40 zł brutto)
    na 12 miesiecy - plus bonusy - jakieśtam pakiety minut - w sumie mi nie
    potrzebne za bardzo, ale obnizenie rachunku o 1/3 mi sie podoba :)

    I teraz mam pytania:
    - gdzie jest haczyk?
    - czy nie bede musial placic kary za zerwanie cyrografu przed uplywem 2 lat (2
    lata mijają w czerwcu 2010)
    - czy pieniadze ktore teraz mam (nie wykorzystywalem w pelni tych 30 zl i
    uzbieralo mi sie jakies 150) nie przepadną?
    - czy sa jakies inne kruczki i haki o ktorych nie mowia?

    Pozdrawiam i z gory dziekuje za odpowiedzi

  • 2. Data: 2010-04-01 11:04:30
    Temat: Re: cyrograf na 2 lata, oferuja mi zmiane - brać?
    Od: "news..pl" <p...@p...pl>

> [...]
    > na 12 miesiecy - plus bonusy - jakieśtam pakiety minut - w sumie mi nie
    > potrzebne za bardzo, ale obnizenie rachunku o 1/3 mi sie podoba :)

    W taniorozmownej SMSy są płatne ekstra o ile pamiętam, zmieniałem i kwotowo
    mi to gra, to chyba ta taryfa.
    Piotr

  • 3. Data: 2010-04-01 14:58:47
    Temat: Re: Plus: cyrograf na 2 lata, oferuja mi zmiane - bra??
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Abonent plusa <n...@g...com> wrote:
    > - czy nie bede musial placic kary za zerwanie cyrografu przed uplywem
    > 2 lat (2 lata mijają w czerwcu 2010)

    Nie.

    > - czy pieniadze ktore teraz mam (nie wykorzystywalem w pelni tych 30 zl i
    > uzbieralo mi sie jakies 150) nie przepadną?

    Przepadną.

    a.

  • 4. Data: 2010-04-01 15:08:51
    Temat: Re: Plus: cyrograf na 2 lata, oferuja mi zmiane - brać?
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 01.04.10 12:16, Abonent plusa pisze:
> [...]
    >
    > I teraz mam pytania:
    > - czy sa jakies inne kruczki i haki o ktorych nie mowia?

    Zapewne też te 12 miesięcy będzie się liczyło od czerwca.

    --
    Pete

  • 5. Data: 2010-04-01 17:13:46
    Od: Flo <f...@g...pl>

    Pete pisze:

    > Zapewne też te 12 miesięcy będzie się liczyło od czerwca.

    Nie. od wygenerowania aneksu.

    --
    Florian Marzejewski
    bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 6. Data: 2010-04-01 17:22:30
    Od: Flo <f...@g...pl>

    Abonent plusa pisze:
> [...]
    > uzbieralo mi sie jakies 150) nie przepadną?
    > - czy sa jakies inne kruczki i haki o ktorych nie mowia?
    >
    > Pozdrawiam i z gory dziekuje za odpowiedzi

    Po kolei.
    Taniorozmowna to TYLKO rozmowy. Każda dodatkowa usługa doliczana jest do
    rachunku.
    W taryfie możesz za 3zł netto włączyć pakiet 50sms-ów (maksymalnie 4
    pakiety) i wybrać do 5 numerów z bezpłatnymi połączeniami ale opłata to
    5zł za wybrany numer.
    W TR 45 karta dostaniesz 45 minut pakietu podstawowego + 30 minut do
    wszystkich ale.... na kolejne 6 miesięcy (wykorzystywane w pierwszej
    kolejności) przechodzą tylko minuty z pakietu podstawowego.
    Umowa będzie biegła od dnia wygenerowania aneksu.
    Zgromadzone środki przepadną.

    Lepiej chyba wybrać przedłużenie bez telefonu w taryfie elastycznej z
    pakietem minut (do wszystkich lub do Plusa) i za 9 miesięcy pomyśleć co
    dalej.
    W elastycznej każda usługa schodzi z abo i zostaną środki które
    zaoszczędziłeś.

  • 7. Data: 2010-04-02 05:12:40
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Flo" <f...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Umowa będzie biegła od dnia wygenerowania aneksu.

    Umowa tak, ale ogolny okres trwania cyrografu sie sumuje, czyli jesli
    teraz masz 3 miesiace - kwiecien, maj, czerwiec to po podpisaniu aneksu
    bedziesz mial 15 miesiecy cyrografu .

    Pozdrawiam,

  • 8. Data: 2010-04-02 06:22:22
    Od: DanW <m...@g...pl>

    W dniu 02-04-2010 07:12, cpt. Nemo pisze:
> [...]
    >>

    > Umowa tak, ale ogolny okres trwania cyrografu sie sumuje, czyli jesli
    > teraz masz 3 miesiace - kwiecien, maj, czerwiec to po podpisaniu aneksu

    W plusie jak podpiszesz aneks to obecną umowę będziesz miał krótszą o 3
    miesiące bez konsekwencji - nic Ci się nie będzie sumowało. Pozdrawiam Dan.

  • 9. Data: 2010-04-02 08:23:48
    Od: n...@g...com

    > Przepadną.

    A kobieta z dzialu utrzymania mowila ze nie przepadna. Oklamala mnie?

    Pozdrawaim

  • 10. Data: 2010-04-02 14:43:56
    Od: Flo <f...@g...pl>

    cpt. Nemo pisze:

    > Umowa tak, ale ogolny okres trwania cyrografu sie sumuje, czyli jesli
    > teraz masz 3 miesiace - kwiecien, maj, czerwiec to po podpisaniu aneksu
    > bedziesz mial 15 miesiecy cyrografu .

    Z Orange pomyliłeś.
    W Plusie aneks kończy starą umowę w tym jej okres.