  • 1. Data: 2010-03-04 15:48:53
    Temat: Plus-->Play a Internet
    Od: "Michal" <m...@o...pl>

    Dotychczas korzystałem z Internetu przez Plusa (simdata+Samsung
    SGH-D500+BT+laptop). Zmieniłem kartę na Play Fresh i przy próbie połączenia
    otrzymuję komunikat o błędzie 734. Co muszę zmienić w konfiguracji poza DNS?

    M.

  • 2. Data: 2010-03-04 15:53:55
    Temat: Re: Plus-->Play a Internet
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od Michal
    z dnia: 2010-03-04 16:48:
    > Dotychczas korzystałem z Internetu przez Plusa (simdata+Samsung
    > SGH-D500+BT+laptop). Zmieniłem kartę na Play Fresh i przy próbie połączenia
    > otrzymuję komunikat o błędzie 734. Co muszę zmienić w konfiguracji poza DNS?
    APN, login, hasło

    ze strony PLAYa:

    APN: Internet
    Numer dostępowy: *99#
    Nazwa użytkownika: brak
    Hasło: brak
    DNS: dynamiczny

    Paweł

  • 3. Data: 2010-03-04 15:54:58
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2010-03-04 16:48, Michal wrote:
    > Dotychczas korzystałem z Internetu przez Plusa (simdata+Samsung
    > SGH-D500+BT+laptop). Zmieniłem kartę na Play Fresh i przy próbie połączenia
    > otrzymuję komunikat o błędzie 734. Co muszę zmienić w konfiguracji poza DNS?

    Sprawdz APN jaki ustawiasz w zaawansowanych ustawieniach modemu na
    laptopie.
    Powienien byc taki sam dla obu sieci "internet", ale moze masz tam jakis
    "plusgsm.pl" i dlatego polaczenie w Playu ci odrzuca.
    user/haslo puste.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 4. Data: 2010-03-04 16:03:43
    Od: "Michal" <m...@o...pl>

> [...]
    > Powienien byc taki sam dla obu sieci "internet", ale moze masz tam jakis
    > "plusgsm.pl" i dlatego polaczenie w Playu ci odrzuca.

    Dzieki, ale mam "internet".
    M.

  • 5. Data: 2010-03-06 09:00:51
    Od: uzytkownik <b...@u...go2.pl>

    W dniu 2010-03-04 17:03, Michal pisze:

    > Dzieki, ale mam "internet".
    > M.

    a w ustawieniach modemu masz wpisane: AT+CGDCONT=1,"IP","internet" ?

  • 6. Data: 2010-03-10 10:26:04
    Od: "Michal" <m...@o...pl>

    > a w ustawieniach modemu masz wpisane: AT+CGDCONT=1,"IP","internet" ?

    Tak.

    M.