eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPlus GSM infoliniaRe: Plus GSM infolinia
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin2!goblin.
    stu.neva.ru!aioe.org!peer03.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-me
    dia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.ne
    ostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    References: <5ef05c6b$0$545$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ef080de$0$17360$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ef0bde9$1$17359$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <5ef0bde9$1$17359$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Plus GSM infolinia
    Date: Mon, 22 Jun 2020 16:54:23 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 33
    Message-ID: <5ef0c61f$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.26.103.157
    X-Trace: 1592837663 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 516 83.26.103.157:62267
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2333
    X-Received-Body-CRC: 1196193473
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1094463
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Kamil" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:5ef0bde9$1$17359$6...@n...neostrad
    a.pl...
    Użytkownik "J.F." napisał:
    >> Oczywiscie wiesz, ze u innych nie lepiej :-(

    >Tak. Jeśli czasem lepiej to niewiele. Pytanie, czy takie traktowanie
    >pomaga w zdobywaniu klientów?

    Bez znaczenia - wk* klienci odejda, przyjda klienci wk* przez innych
    :-)
    Z komorki przeciez nie zrezygnujesz, a operatorow jest raptem kilku.

    >A co do Polsatu to słyszałem anegdotę, a może opis faktu. Otóż
    >Solorzowi zepsuł się dekoder. Zadzwonił do BOK, panienka zapytała o
    >nazwisko - Solorz, a jestem Madonna Sykstyńska odpaliła panienka i
    >zakończyła rozmowę. jak widać Solorz nie wyciągnął z tego wniosków.
    >Chyba, że chodzi o coś innego.

    Money, money, money - taka panienka kosztuje. A przy milionach
    klientow trzeba ich troche.
    Oczywiscie mozna by tak robic, zeby klient nie musial dzwonic ...
    przestanie miec prawdziwe problemy, to zacznie dzwonic z nowymi
    wymyslami :-)

    A tak przy okazji co zauwazylem - od paru lat jakos trudno porownac
    rozne oferty u operatora.
    Ty tu kliencie nic nie porownuj, ty skorzystaj z przygotowanej
    promocji i plac.
    Widac za te ~30zl/mc nie ma co porownywac - wszyscy oferuja to samo
    :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: