  • 1. Data: 2012-05-10 23:42:06
    Temat: Plus GSM
    Od: tyran <t...@o...pl>

    Witam

    Czy ktos wie kiedy Plus wprowadzi jakies nowe promocje czy
    uciekac ... tylko gdzie (zalozenie, ze inni w rodzinie nie uciekna z
    Plusa)?

    tyran

  • 2. Data: 2012-05-11 08:45:38
    Temat: Re: Plus GSM
    Od: a...@p...pl

    On Thu, 10 May 2012 23:42:06 +0200, tyran <t...@o...pl> wrote:

    >Witam
    >
    >Czy ktos wie kiedy Plus wprowadzi jakies nowe promocje czy
    >uciekac ... tylko gdzie (zalozenie, ze inni w rodzinie nie uciekna z
    >Plusa)?

    a napisz, co teraz masz i jakie sa twoje oczekiwania.

    Ja kiedys bylem w Plus....9 lat, w zeszlym roku poszedlem do Play (dla
    Firm) na firmowa 75.

    Teraz play zapoczatkowal proces plaskich taryf za 79 zl. Inni musieli
    pojsc w jego slady. Pewnie Plus tez cos ma w tym stylu. Popytaj w Plus
    i u innych.

    Jezeli jestes wstanie placic ca 80 zl/brutto to cos wybierzesz bez
    limitow. Jedyne co musisz sprawdzic, czy to tez dotyczy polaczen na
    stacjonarne, bo ja nie jestem pewien.

    --
    ThinkXtra

  • 3. Data: 2012-05-11 16:32:58
    Od: tyran <t...@o...pl>

    On Fri, 11 May 2012 08:45:38 +0200
    a...@p...pl wrote:

> [...]
    >
    > Jezeli jestes wstanie placic ca 80 zl/brutto to cos wybierzesz bez
    > limitow. Jedyne co musisz sprawdzic, czy to tez dotyczy polaczen na

    Place 73brutto, jest to pakiet kwotowy 50zl na wszystko, telefon na
    firme. W tym mam 50zl miesiecznie (przechodzi na kolejne miesiace) na
    rozmowy, sms, internet oraz dodatkowo za 5zl 5 darmowych numerow z
    plusa (4 intensywnie uzywam).

    Poniewaz glownie dzwonie na te "darmowe" 5 numerow, z 50zl odklada
    sie co miesiac pare zl i przechodzi na kolejne miesiace. Obecnie
    ponad 200zl juz lezy, przy przedluzaniu taryfy pieniadze te
    przepadaja.

    Idea jest taka by obnizyc abonament do minimum z zachowaniem 5
    numerow darmowych i jesli bedzie potrzeba w danym miesiacu rozmawiac
    wiecej .. doplacic. Marzy mi sie 30zl brutto abonament, ale w plus
    najnizszy to 36,90 + 6,15 5 numerow .. ale jest to pakiet minutowy ..
    wiec ewentualne uzywanie internetu bedzie mnie dodatkowo kosztowac.

    Chcialbym miec pakiet kwotowy, placic za niego ~30zl brutto .. miec 5
    numerow w plus za free, a jak przekrocze kwote z pakietu, co ktorys
    miesiac moge zaplacic wiecej.

    tyran

  • 4. Data: 2012-05-12 08:14:42
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 11.05.2012 16:32, tyran pisze:

    > Chcialbym miec pakiet kwotowy, placic za niego ~30zl brutto .. miec 5
    > numerow w plus za free, a jak przekrocze kwote z pakietu, co ktorys
    > miesiac moge zaplacic wiecej.
    najtańsza tryfa w Playu to 12.5netto na 2 lata.
    Za 27netto masz 600 minut + zadarmo do PiS
    Bez telefonów
    Innych sieci nie znam

    ToMasz

  • 5. Data: 2012-05-14 13:16:48
    Od: "Kamil" <f...@w...pl>

    W Plusie raczej nie masz co sie spodziewac nowych promocji. Jestem klientem
    od 12 lat i jeszcze niczym mnie nie zaskoczyli. Mocno zastanawiam sie nad
    przejsciem do Play.

    __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów
    7135 (20120514) __________

    Wiadomość została sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.