  • Data: 2012-05-11 08:45:38
    Temat: Re: Plus GSM
    Od: a...@p...pl szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 10 May 2012 23:42:06 +0200, tyran <t...@o...pl> wrote:

    >Witam
    >
    >Czy ktos wie kiedy Plus wprowadzi jakies nowe promocje czy
    >uciekac ... tylko gdzie (zalozenie, ze inni w rodzinie nie uciekna z
    >Plusa)?

    a napisz, co teraz masz i jakie sa twoje oczekiwania.

    Ja kiedys bylem w Plus....9 lat, w zeszlym roku poszedlem do Play (dla
    Firm) na firmowa 75.

    Teraz play zapoczatkowal proces plaskich taryf za 79 zl. Inni musieli
    pojsc w jego slady. Pewnie Plus tez cos ma w tym stylu. Popytaj w Plus
    i u innych.

    Jezeli jestes wstanie placic ca 80 zl/brutto to cos wybierzesz bez
    limitow. Jedyne co musisz sprawdzic, czy to tez dotyczy polaczen na
    stacjonarne, bo ja nie jestem pewien.

    --
    ThinkXtra