  • Data: 2011-05-24 23:53:50
    Temat: Re: Plonocy motocykl na ulicy
    Od: kakmar <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 24.05.2011 Grzybol <g...@w...pl> napisał/a:

    > Niby tak. Ale od tego trzeba zacząć całe rozmyślanie o udzielaniu pomocy czy
    > też nie. Statystyczny Kowalski mysli sobie tak: wyciągnę gaśnicę, ugaszę
    > obcemu człowiekowi samochód, czy motur a on w obliczu własynch strat nie
    > będzie miał łba, żeby zapytać ile się należy za gaśnicę. Kowalskiemu też
    > głupio się upomniać o kasę, bo przecież człowiek stracił maszynę, a tu o
    > głupie 30-50 zł się będę dopominał. Więc konkludująć po prostu pierdoli całą
    > sytuację i nie zatrzymuje się. Patrząc logicznie to dlaczego mam tracić 30
> [...]
    Spróbuję Ci to możliwie prosto wyjaśnić. Wyciągasz swoją gaśnicę i gasisz
    cudze mienie. Robisz to dlatego że uważasz to za normalne zachowanie.
    Nie oczekujesz zwrotu 30zł za gaśnicę. Masz nadzieję że gdy Tobie się
    przydarzy nieszczęście, znajdzie się ktoś kto myśli podobnie, wyciągnie
    gaśnicę, podwiezie na stację, wyciągnie z błota, da skorzystać z telefonu.
    Nie oczekując w zamian, nic poza dziękuję i powiedzeniem samemu sobie że
    jest się takim zajebistym. Po prostu myślisz, mogłem pomogłem, jestem
    zajebisty. Mam nadzieję że jak mi bocian nasra na motocykl to ktoś
    taki jak ja zajebisty, da mi swoje chusteczki higieniczne.

    Tak po prostu, spotkałem się z _bezinteresowną_ pomocą obcych ludzi.
    Tak po prostu, staram się pomagać gdy tylko pomóc mogę. A żulom nie daję
    kasy.

    --
    kakmaratgmaildotcom