  • 51. Data: 2009-04-19 17:09:46
    Temat: Re: Play zwiększa bazę użytkowników o 200tys.kart SIM miesięcznie
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Przemek" napisał:

    > Koleżanka wzięła telefon na kartę, bo chciala miec tani tylko na
    > przychodzące, okazało się, że musi co miesiąc 50 zł ładować,
    > żeby jej nie poprzepadały bonusy za przychodzące itd,

    Wysłałbym to na prhn, ale obawiam się, że zbyt hermetyczne...
    W każdym razie Monty Python wysiada. ;-)
    Sieci Play można sporo zarzucić (podobnie jak i każdej innej) ale niech to
    będą sensowne zarzuty. Bo to co przytoczyłeś to jakieś horrendalne qui pro
    quo. Na litość boską, jaki jest sens ponoszenia tak wysokich opłat za kartę
    przeznaczoną tylko do odbierania rozmów? Bo przecież owe "bonusy" to
    dodatkowe minuty na połączenia wychodzące, których koleżanka i tak nie
    wykonuje? Gdzie tu wina Play? Tylko nie pisz, że to wina konsultanta, bo
    kwoty doładowań i związane z nimi terminy ważności karty były wielkimi
    wołami na pierwszej stronie cennika. To jakaś niezdrowa pazerność na rzeczy
    których się nigdy nie użyje była...

    JoteR

  • 52. Data: 2009-04-19 17:42:37
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Mithos" news:gsflib$cdl$2@news.onet.pl

    > Akurat regulaminy i umowy Play są proste i bez gwiazdek.

    Boże broń. Wstydu oszczędź! :)

    PS. Napisałeś, że dostajesz za pochwałkę 0.5 zł - jest sens tak się szmacić
    za takie pieniądze? ;)

  • 53. Data: 2009-04-19 17:48:38
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "Przemek" <r...@o...pl> napisał

    > Sory, ale na tym poziomie nie mam ochoty z Tobą dyskutować.

    Ależ nie masz za co przepraszać. No może tylko za to, że masz koleżankę,
    która nie wie czego chce. Szkoda również, że takiej osobie poleciłeś
    cokolwiek nie dając jej szans na sprawdzenie - "zapłać z góry za cały okres
    umowy".
    Pa!

  • 54. Data: 2009-04-19 17:52:00
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "Jingiel" <X...@X...XX> napisał
    > Wszyscy sie beda kochac i nie bedzie wojen:))))

    O! Cieszę się, że nie tylko ja widzę słońca za oknem ;)

    Ludzie, wyluzujcie trochę...

  • 55. Data: 2009-04-19 17:53:17
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "Przemek" <r...@o...pl> napisał
    > Żadnych.
    > Karta pracowała w następującycj telefonach:
    > N6210,

    W 1996 roku? No dobra, nieważne :)

  • 56. Data: 2009-04-19 18:11:12
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Maciek" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    > W 1996 roku? No dobra, nieważne :)

    W 1966 pracowała na starej motce z antenką, d170? Jakiś taki numer mi sie
    kojarzy.
    Poza tym wcale nie psiałem, ze podaję nazwy tel. chronologicznie :P
    Przem

  • 57. Data: 2009-04-19 18:14:13
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    > wina konsultanta, bo kwoty doładowań i związane z nimi terminy ważności
    > karty były wielkimi wołami na pierwszej stronie cennika. To jakaś
    > niezdrowa pazerność na rzeczy których się nigdy nie użyje była...

    Pamiętaj, że są ludzie, dla których samo słowo "doładowanie" jest tak
    niezrozumiałe że patrząc na konsultanta uwierzą we wszystko nie rozumiejąc
    nic z hermetycznego bełkotu.
    Przem

  • 58. Data: 2009-04-19 18:29:21
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Przemek" napisał:

    > Pamiętaj, że są ludzie, dla których samo słowo "doładowanie" jest
    > tak niezrozumiałe że patrząc na konsultanta uwierzą we wszystko nie
    > rozumiejąc nic z hermetycznego bełkotu.

    W sumie masz rację, ale tak samo bełkoczą konsultanci z innych sieci, więc
    użycie tego argumentu do wykazania nicości Play było nie fair. Co innego
    bełkot konsultantów w playowym telefonicznym BOA połączony z
    bezceremonialnym "tykaniem" - to jest dopiero wiocha :-/

    JoteR

  • 59. Data: 2009-04-19 18:31:34
    Od: hephalump <b...@t...pl>

    Przemek pisze:

    > W 1966 pracowała na starej motce z antenką, d170? Jakiś taki numer mi
    > sie kojarzy.

    Z 1966 to mi się kojarzy tylko beret z antenką.

    --
    <<śmierć wegetarianom>>
    to powiedział *hephalump*

  • 60. Data: 2009-04-19 18:37:46
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Valdi.Pavlack pisze:
    > PS. Napisałeś, że dostajesz za pochwałkę 0.5 zł - jest sens tak się szmacić
    > za takie pieniądze? ;)

    Wszystko idzie na szczytne cele :)

    --
    Mithos