  • 101. Data: 2009-04-24 14:58:21
    Temat: Re: Play zwiększa bazę użytkowników o 200tys.kart SIM miesięcznie
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    Użytkownik "ALEX Przekliniak" <k...@s...us> napisał w wiadomości
    > I co z tego?

    No potwierdzenie, że niektórzy tak lubia :)

    > KosztowałY? W Orange *nadal* tyle kosztują.

    Użyłem czasu przeszłego za Twoim: "Śniętej Trójcy płacili po +- 60gr" :P
    Nie kontroluje stawek, więc nie wiem.

    > Żarty sobie robisz, drogie to były 3 zł w simplusie czy 3,66 w taktaku, z
    > naliczaniem minutowym ofkors
    > teraz gdy coraz więcej osób nie kontoluje sie
    > Zabija powiadasz, hmmm. Patrz wyżej.

    No kurdę, uzywasz zasady że jak jest ciut lepiej niz kiedys było, to jest
    ok, mi mo że mogłoby byc lepiej :)

    > Zawsze można być złośliwym i dzwonić poniżej 2 minut. Albo z Mobilkinga
    > dlanaprzykładu.

    Aż tak to nie znam zasady, rozumiem, że dopiero po 2 minutach doładowują? I
    to taka fair oferta?

    > Zdecydowanie to polecam archiwum pl.listserv.chomor-l. Wtedy załapiesz o
    > co biega z truskawkami i cukrem.

    Zatrzymałem się tam na etapie: pierdolony matiz.
    Przem

  • 102. Data: 2009-04-24 15:51:20
    Od: Jingiel <X...@X...XX>

    > No potwierdzenie, że niektórzy tak lubia :)

    No lubia, a inni lubia jak sie do nich wali na ty i totalnie olewa. Nie
    mowiac o niekompetencji. Kazdy ma jakis wybor. Akurat dla niektorych
    kasa nie jest najwazniejsza.

    > No kurdę, uzywasz zasady że jak jest ciut lepiej niz kiedys było, to
    > jest ok, mi mo że mogłoby byc lepiej :)

    Lepiej nie znaczy taniej.

    Jingiel

  • 103. Data: 2009-04-25 07:34:25
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    Przemek ni au koto ha itsumo tanosii

    > Ależ nie twierdze inaczej.
    > Drugim błędem, a konsekwencją pierwszego, było kupno Play, dobrze że
    > tylko prep.

    Błędem było kupno *prepaid*, a jakiej sieci to w zasadzie bez różnicy.

    > A wiesz, że to był porządny konsultant? Zaproponował jej
    > nieistniejące abo za 10 zł dlatego, ze nie chciała telefonu.
    > Normalnie z telefonem byłoby 25.

    Jakiś ewenement.
    --
    ALEX Przekliniak, Tybetański śpiewa mnich, o wolności pieśń,
    Maszyn huk zagłusza go, technologii zwierz

  • 104. Data: 2009-04-25 08:03:51
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    Przemek ni au koto ha itsumo tanosii

    > Użyłem czasu przeszłego za Twoim: "Śniętej Trójcy płacili po +- 60gr" :P
    > Nie kontroluje stawek, więc nie wiem.

    Ja też nie, ale czytam grupę, wystarczy :-P

    > No kurdę, uzywasz zasady że jak jest ciut lepiej niz kiedys było, to
    > jest ok, mi mo że mogłoby byc lepiej :)

    Bo żyję w tym kraju. A realia są tu takie jakie są.

    > Aż tak to nie znam zasady, rozumiem, że dopiero po 2 minutach
    > doładowują?

    Owszem za każde 2 minuty w *jednej* rozmowie dostaje się 1 minutę.
    BTW Taktakowiec też jest 'swego rodzaju naciągaczem', czy może nie?

    > I to taka fair oferta?

    A co w niej nie fair? Zasady dostawanie gratisowych minut są jasne i
    jednoznaczne.

    > Zatrzymałem się tam na etapie: pierdolony matiz.

    Żałuj zatem :-P

  • 105. Data: 2009-04-25 14:01:48
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 18 Apr 2009 21:30:23 +0200, w <gsd8qq$ri9$1@news.interia.pl>,
    "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> napisał(-a):

    > A np. o tym, że dany numer nie jest u tego operatora co był poprzednio, a w
    > wyniku tego dzwonienie pod dany numer może być droższe.

    Ale to problem tych co mają telefony w jakichś dziwnych sieciach co różnie
    kasują w zależności od numeru.

  • 106. Data: 2009-04-25 14:03:12
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 19 Apr 2009 11:05:35 +0200, w <gseh1m$3cf$2@node1.news.atman.pl>, Jingiel
    <X...@X...XX> napisał(-a):

    > Dodalbym jeszcze slabo platnej :)))

    Play dostał od nas promocję ;p.

  • 107. Data: 2009-04-25 14:04:57
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 19 Apr 2009 12:45:41 +0200, w <gsevfm$evn$1@news.onet.pl>, "Przemek"
    <r...@o...pl> napisał(-a):

    > rachunku jakie prowadzi rozmowy wychodzące i *przychodzące*, wyszło, że w
    > życiu 150 zł nie przekroczy.

    Z tymi przychodzącymi to pewnie wyszło, że jego znajomi też przenieśli się do
    Play i rachunki szlag trafił :))).

  • 108. Data: 2009-04-25 14:07:45
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 23 Apr 2009 21:25:17 +0200, w <gsqfau$ej6$1@news.wp.pl>, ztomasz
    <z...@n...o2.pl> napisał(-a):

    > Mam pytanie. Jak ona odbiera rozmowy majac wylaczona komorke? No i po co
    > laduje co miesiac kom jesli przy wylaczonej komorce nie uzbiera minut za
    > rozmowy?? Poza tym minuty za rozmowy chyba nie wymagaja doladowan prawda?

    Bo to taka specjalna koleżanka, co ma wyłączoną komórkę i zbiera minuty za
    przychodzące w USA. :). I ładuje za 50zł, by ten bonus nie przepadł :)).

  • 109. Data: 2009-04-25 14:11:25
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 20 Apr 2009 21:25:43 +0200, w <gsii7t$o7e$1@inews.gazeta.pl>, "JoteR"
    <j...@p...pl> napisał(-a):

    > Od paru miesięcy pewnie tak, ale ta historia to na długo przed wejściem PF
    > się działa.

    Każdy operator wymagał wówczas doładowania za 50zł/3-ce (na wychodzące)*.
    A do przychodzących to insza sprawa, ale koleżanka chyba nie bardzo wiedziała
    co chciała. A usłużny kolega jeszcze jej podpowiedział abo w + :)).

    * nie wiem czy był wówczas już MK

  • 110. Data: 2009-04-25 15:28:16
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    <r...@k...pl> napisał:

    > Każdy operator wymagał wówczas doładowania za 50zł/3-ce (na wychodzące)*.

    AFAIR w Sami-Swoi było to 40 PLN za 3 miesiące.

    > A do przychodzących to insza sprawa, ale koleżanka chyba nie bardzo
    > wiedziała co chciała.

    Albo kolega Przemek niedokładnie to opisał ;-)

    > A usłużny kolega jeszcze jej podpowiedział abo w + :)).

    A to IMHO całkiem rozsądne wyjście (dycha miesięcznie nie majątek),
    zwłaszcza jeśli reguluje się to automagicznie jakimś poleceniem zapłaty czy
    coś w tym stylu.

    JoteR