  • 91. Data: 2009-04-22 14:41:20
    Temat: Re: Play zwiększa bazę użytkowników o 200tys.kart SIM miesięcznie
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    Użytkownik "ALEX Przekliniak" <k...@s...us> napisał w wiadomości
    > Jeżeli na PK/NPnK jako na numer tylko do odbierania, to wprowadził w
    > błąd. Jeżeli na PF to z prepaidów najlepsza oferta.

    no może i tak, ale wtedy gdy kupowała PF nie było.

    > Z tymi haczykami polimeryzowałbym.

    No dobra, zostańmy przy "jasnej" umowie. Wystarczy.

    > Tylko że telefon tylko do odbierania, a do odbierania i dzwonienia to
    > różne wymagania. I zupełnie różne oferty mogą być najlepsze.

    Ok, do odbierania, z możliwością wykonania kilku parominutowych rozmów w
    miesiącu, które nie rujnują.

    > Raczej w cyrograf, abo to żaden problem, tylko nachodzić się trzeba.

    Cyrograf za 10 zł miesięcznie można podpisać.

    > Obawiam się że jednak o czymś pamiętać powinna, a że termin nieokreślony
    > jeszcze, może nagle być boleśnie zdziwiona.

    No pod tym względem freeconet jest fajny. Zanim skasuje za cokolwiek dwa
    razy uprzedza, żeby się zastanowić czy nie zrezygnować z usługi, no ale to
    inny temat.
    Przem

  • 92. Data: 2009-04-22 14:45:37
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    Użytkownik "ALEX Przekliniak" <k...@s...us> napisał w wiadomości
    > A tak mnie naszła refleksja, że jak prepajdowcy Śniętej Trójcy płacili
    > po +- 60gr do obcej sieci to wszystko było cacy. Ale już OIDP 75/78gr
    > do Play to nagle wielkie zdzierstwo, złodziejstwo itd -> wielki foch
    > 'nie dzwonię do Play'. Jakoś mi to dziecinadą zalatuje. Ale ja to
    > truskawki cukrem.....

    Wiesz, niektórzy do dzisiaj płacą 50 zł za stacjonarny abonament czy za inet
    przez 0202122.
    Gdy rozmowy kosztowały 60gr za minutę, telefonu używało się jako drogiego
    gadżetu, teraz gdy coraz więcej osób nie kontoluje sie używając telefonu,
    ~80 gr za minutę trochę zabija.
    Poza tym to nie chodzi o to, że to kosztuje te 80 gr, chodzi o to, że ta
    nadwyżka idzie częściowo do kieszeni interlokutora, tworząc z niego swego
    rodzaju naciągacza.
    BTW ja truskawki zdecydowanie bez cukru....
    Przem

  • 93. Data: 2009-04-23 10:13:52
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    Przemek ni au koto ha itsumo tanosii

    > Wiesz, niektórzy do dzisiaj płacą 50 zł za stacjonarny abonament czy
    > za inet przez 0202122.

    I co z tego?

    > Gdy rozmowy kosztowały 60gr za minutę,

    KosztowałY? W Orange *nadal* tyle kosztują.

    > telefonu używało się jako
    > drogiego gadżetu,

    Żarty sobie robisz, drogie to były 3 zł w simplusie czy 3,66 w taktaku, z
    naliczaniem minutowym ofkors

    teraz gdy coraz więcej osób nie kontoluje sie
    > używając telefonu, ~80 gr za minutę trochę zabija.

    Zabija powiadasz, hmmm. Patrz wyżej.

    > Poza tym to nie chodzi o to, że to kosztuje te 80 gr, chodzi o to, że
    > ta nadwyżka idzie częściowo do kieszeni interlokutora, tworząc z
    > niego swego rodzaju naciągacza.

    Zawsze można być złośliwym i dzwonić poniżej 2 minut. Albo z Mobilkinga
    dlanaprzykładu.

    > BTW ja truskawki zdecydowanie bez cukru....

    Zdecydowanie to polecam archiwum pl.listserv.chomor-l. Wtedy załapiesz o co
    biega z truskawkami i cukrem.

  • 94. Data: 2009-04-23 10:25:56
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    Przemek ni au koto ha itsumo tanosii

    > no może i tak, ale wtedy gdy kupowała PF nie było.

    No i sam dajesz odpowiedź. Aczkolwiek bezwzględnie błędem koleżanki było
    poprzestanie na jednej opinii.

    > No dobra, zostańmy przy "jasnej" umowie. Wystarczy.

    OK

    > Ok, do odbierania, z możliwością wykonania kilku parominutowych
    > rozmów w miesiącu, które nie rujnują.

    I taki który ma aktywne długo bez doładowywania kasą. I teraz faktycznie ten
    abo wygląda na najbardziejszą ofertę.
    BTW a co koleżanka zrobi, gdy nadpłata się skończy, zapłaty w terminie brak
    bo Hameryka, i op blokuje możliwość dzwonienia?

    > Cyrograf za 10 zł miesięcznie można podpisać.

    Możliwe, abo nie używam i nie zamierzam. Choć domyślam się że o cyro
    konsultanci ledwo wspominają, zalewając ten istotny szczegół, marketoidowym
    bełkotem.

    > No pod tym względem freeconet jest fajny. Zanim skasuje za cokolwiek
    > dwa razy uprzedza, żeby się zastanowić czy nie zrezygnować z usługi,
    > no ale to inny temat.

    A co to ten freeconet?

    --
    ALEX Przekliniak, Tybetański śpiewa mnich, o wolności pieśń,
    Maszyn huk zagłusza go, technologii zwierz

  • 95. Data: 2009-04-23 18:54:54
    Od: Błażej <z...@i...pl>

    Dnia Wed, 22 Apr 2009 08:37:01 +0200, ALEX Przekliniak napisał(a):

    > Błażej ni au koto ha itsumo tanosii

    > Pozwól że powtórze: 'Bez PF, na samo odbieranie Orange IMAO lepsze.'
    > Siakoś z dyskusji wynikło że wybór dokonał się w przedfreszowych czasach, a
    > wtedy Orange/Pop było tańsze=lepsze. Jako numer tylko do odbierania.

    Racja.
    --
    Pozdrawiam.
    Błażej

  • 96. Data: 2009-04-23 19:09:49
    Od: ztomasz <z...@n...o2.pl>

    Mithos pisze:

    > Moim znajomym to po prostu wszystko jedno. Poza tym to dosyć szerokie
    > grono i raczej nikt sobie nie zaprząta tym głowy kto w jakiej sieci ma
    > numer.

    A mnie sie wydaje, ze przed polaczeniem z takim numerem jest jakas
    informacja. Chyba, ze sie myle

  • 97. Data: 2009-04-23 19:25:17
    Od: ztomasz <z...@n...o2.pl>

    Przemek pisze:

    > Sory, ale na tym poziomie nie mam ochoty z Tobą dyskutować.
    > Przem

    Mam pytanie. Jak ona odbiera rozmowy majac wylaczona komorke? No i po co
    laduje co miesiac kom jesli przy wylaczonej komorce nie uzbiera minut za
    rozmowy?? Poza tym minuty za rozmowy chyba nie wymagaja doladowan prawda?

  • 98. Data: 2009-04-24 14:06:23
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    Użytkownik "ztomasz" <z...@n...o2.pl> napisał w wiadomości
    > A mnie sie wydaje, ze przed polaczeniem z takim numerem jest jakas
    > informacja. Chyba, ze sie myle

    Mylisz się :(
    Przem

  • 99. Data: 2009-04-24 14:07:52
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    Użytkownik "ztomasz" <z...@n...o2.pl> napisał w wiadomości
    > Mam pytanie. Jak ona odbiera rozmowy majac wylaczona komorke? No i po co

    A z czego to wywnioskowałeś?

    > laduje co miesiac kom jesli przy wylaczonej komorce nie uzbiera minut za
    > rozmowy?? Poza tym minuty za rozmowy chyba nie wymagaja doladowan prawda?

    Coś chyba nie do końca
    albo jasno napisałem;
    albo zrozumiałeś.
    Przem

  • 100. Data: 2009-04-24 14:15:41
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    Użytkownik "ALEX Przekliniak" <k...@s...us> napisał w wiadomości
    > No i sam dajesz odpowiedź. Aczkolwiek bezwzględnie błędem koleżanki było
    > poprzestanie na jednej opinii.

    Ależ nie twierdze inaczej.
    Drugim błędem, a konsekwencją pierwszego, było kupno Play, dobrze że tylko
    prep.

> [...]
    > BTW a co koleżanka zrobi, gdy nadpłata się skończy, zapłaty w terminie
    > brak bo Hameryka, i op blokuje możliwość dzwonienia?

    Do hameryki lata na max. miesiąc, więc spoko, zdąży wyjaśnić :) Przed
    wylotem, albo po.

    > Możliwe, abo nie używam i nie zamierzam. Choć domyślam się że o cyro
    > konsultanci ledwo wspominają, zalewając ten istotny szczegół,
    > marketoidowym bełkotem.

    A wiesz, że to był porządny konsultant? Zaproponował jej nieistniejące abo
    za 10 zł dlatego, ze nie chciała telefonu. Normalnie z telefonem byłoby 25.

    > A co to ten freeconet?

    Voip.
    Nie chcę wchodzić w dyskusje nt. voip'ów na tym forum, stwierdzam jedynie,
    że takie postawienie sprawy przez nich jest jak dla mnie bardzo, bardzo ok.
    Masz mejla, masz czas na weryfikacje potrzeb, nic cie nie zaskoczy, że np.
    ustawiłeś sobie coś w panelu przypadkiem, a nie chcesz korzystać. Na stronce
    masz podliczenie za jakie usługi ile ściągaja itd. W powiadomieniu piszą
    nawet jak i gdzie zmienić ustawienie, żeby nie kasowali za nie szmalu.
    Takie podejście do klienta mi sie bardzo podoba, jest po prostu fair, a nie
    obrzydliwym liczeniem na wpadki klienta i konsekwentne z nich korzystanie.
    Przem