eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPlay zwiększa bazę użytkowników o 200tys.kart SIM miesięcznie Re: Play zwiększa bazę użytkowników o 200tys.kart SIM miesięcznie
    From: Błażej <z...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Play zwiększa bazę użytkowników o 200tys.kart SIM miesięcznie
    Date: Sun, 19 Apr 2009 16:57:50 +0200

    Dnia Sun, 19 Apr 2009 15:43:49 +0200, Przemek napisał(a):

    > Zdecydowała.
    > Konsutant z play nie umiał jej nic dobrać.

    Dla Twojej koleżanki nie ma idealnej oferty, bo jakiej nie wybierze to
    zawsze coś straci.
    W Play za 5 zł ma numer ważny przez chyba 455 dni na przychodzące - o to
    jej chodziło. No ale jak się dowiedziała, że można dostawać darmowe minuty
    no to już nie chce tylko przychodzących ale i wychodzące. Sieć jest be, bo
    minuty przepadają.
    W Plusie za 10 zł miesięcznie ma za 120 zł numer ważny przez 365 dni, ale
    za to minuty nie przepadają, bo ich tam nie ma. Ta sieć też pewnie be, bo
    drożej wychodzi.
    Jeśli mnie zależałoby na numerze tylko dla rozmów przychodzących to nie
    obchodziłoby mnie to, że coś tam przepadnie za co i tak nie zapłacę.
    Liczyłby się tylko koszt utrzymania takiego numeru. Koleżanka wcale nie
    musiała aktywować usługi Zbieraj minuty i wtedy serce by mniej bolało.
    Nie piszę tego wszystkiego aby Cię przekonać, że Play jest super a inne
    sieci nie, bo każdy jest inny, każdy ma inne potrzeby i każdy ma swój
    rozum, więc każdy powinien sam wybrać to co dla niego jest najlepsze.
    Wszyscy wiemy, że nie ma idealnej oferty dla wszystkich i nigdy nie będzie.

    --
    Pozdrawiam.
    Błażej