    From: dizel <x...@x...xx>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Play znów miesza - wyliczenia
    Date: Sat, 23 Jun 2012 13:47:04 +0200

    On Sat, 23 Jun 2012 11:43:09 +0200, ToMasz <t...@n...gazeta.pl>
    wrote:

    >jak niema jak _SĄ!_
    >To właśnie sens tej oferty. doładowujesz za 50, masz 100dni gratis
    >gadania w sieci i netu

    Nie ma. Pomyliło Ci się z ofertą Nowy Play na Kartę. W tej ofercie jak
    najbardziej za doładowanie 50 masz 100 dni darmowych do playa.
    Ale nie dostajesz pakietu netu , musisz go sobie kupić za 10pln na
    30dni.
    W lubię to nowym za doładowanie dostajesz pakiet netu ale nie
    dostajesz darmowych rozmów do play. Możesz je sobie wykupić za 10pln
    (nieograniczone rozmowy w play) na miesiąc.
    Na tym to polega. Widać że trochę ludzi się na to nabierze.

    >właśnie o toproszę abyś napisał jak we ferszu korzystając z pakietów i
    >dodatków za 183zł uzyskał darmowe na play, jakiśtam net, i ile WTEDY
    >jeszcze pozostanie minut do wygadania

    We freshu masz pakiety netu bez lejka 25MB za 3pln,100MB za
    7pln,200MBza9pln, 500MB za 15pln, 1GB za 25pln. Pakiet jest ważny
    30dni ale ostatniego dnia ważności można go przedłużyć takim samym
    pakietem albo wyższym /niższym, wszystko się zssumuje i przedłuży o
    30dni.
    Napisze jak to wygląda w taryfie którą mam czyli Fresh darmowe rozmowy
    i smsy w play.
    Kupiłem pakiet 1GB i go przedłużam co miesiąc pakietem 25MB/3pln do
    tego kupuje co miesiąc pakiet (który też przedłużam)10za5pln do
    wszystkich sieci. Jak doładuje za 30pln to mam darmo do pleja więc
    wydaje w miesiącu gdzie doładowuje 8pln. W następnym tyle samo +
    darmowe rozmowy do play za 10pln na miesiąc, czyli 18pln. Doładowuje
    co 2 miesiące 30pln i wydaje w 1 8pln w 2 18pln i tak w kółko.
    Można jeszcze dokupić pakiet na rozmowy do innych 15za10pln albo
    30minut za 6pln, przy doładowaniu za 30 aktywuje program doładowań za
    1pln gdzie dostaje za doładowanie 30minut na stacjonarne. Można
    jeszcze aktywować zbieraj minuty (3pln za 3 miesiące) i kupić minuty
    na znanym portalu aukcyjnym za 30minut do wsyzstkich za 1pln
    Kombinacji jest sporo tak jak mówie. To podaje jako przykład