eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPlay, zmiana taryfyRe: Play, zmiana taryfy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!takemy.news.tel
    efonica.de!telefonica.de!weretis.net!feeder7.news.weretis.net!news.unit0.net!bo
    rder1.nntp.ams1.giganews.com!nntp.giganews.com!npeer.de.kpn-eurorings.net!npeer
    -ng0.de.kpn-eurorings.net!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer02
    .fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrad
    a.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada
    .pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Play, zmiana taryfy
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    References: <5d272df8$0$529$65785112@news.neostrada.pl>
    <qg7did$m2o$1@sunflower.man.poznan.pl>
    <5d27534a$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
    <v...@4...com>
    <5d28749b$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d28cafa$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Trybun <M...@j...ru>
    Date: Sat, 13 Jul 2019 08:00:33 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.8.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <5d28cafa$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Content-Language: pl
    X-Antivirus: Avast (VPS 190712-4, 12.07.2019), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 23
    Message-ID: <5d297380$0$17347$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 188.33.52.213
    X-Trace: 1562997632 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 17347 188.33.52.213:49890
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2459
    X-Received-Body-CRC: 223959120
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1090976
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 12.07.2019 o 20:01, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
    >
    > "Trybun" 5d28749b$0$525$6...@n...neostrada.pl
    >
    >> Chyba chodzi o konto główne. Mechanizm jest taki że np doładowuje
    >> konto za 100zł to mam mam (chyba) 40GB na transfer i 5 miesięcy
    >> do kolejnego doładowania, natomiast owe 100zł ląduje w całości
    >> na koncie do wykorzystania na usługi dodatkowe, np - "nocny
    >> transfer", rozmowy, SMSy itd.. Jako że nie miałem okazji do
    >> wykorzystania tych środków to zabrała się cała góra kasy.
    >
    > Jaka góra, skoro jeszcze w ubroku Faktycznie dostawało się 50 GB
    > i 500 złotych na 5 miesięcy? Teraz (fioletowo czy czerwono -- jeden
    > czworonóg) tylko 20 GB i 200 złotych na 2 miesiące...
    >

    Na konto promocyjne, czyli faktycznie na czas określony i... w praktyce
    nie do wykorzystania. W moim przypadku to jest tak skonstruowana taryfa
    że środki z doładowania są rozdzielane na dwa cele. Generalnie nie ma co
    próbować wykazywać jakichś wyższości jednego mechanizmu nad drugim -
    operatorzy, wszyscy operatorzy mają interes w sobie robieniu dobrze a
    nie klientowi.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: