  • Data: 2009-08-02 23:01:42
    Temat: Re: Play - zmiana regulaminu - jak to jest?
    Od: PlaMa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2009-08-03 00:24, W pisze:

    > Geez... puk puk w główkę.

    I nawzajem dostosowując się do poziomu

    > Przychodząc do Orange i oznajmiając że zmienaisz umowę robiłbyś to z właśnej
    > woli czy dlatego że ktoś Ci przystawił spluwę do głowy i kazał?

    A co jak rząd ratując budżet zmieni podatki i w wyniku *zmiany prawa*
    nie będzie mnie stać na telefon i pójdę do orange i zacznę zmieniać im
    warunki umowy?

    Co powie Orange? Spie... khmm... Wujek staszek...

    > Dostrzegasz
    > subtelną różnicę?

    nie, nadal nie rozumiem czemu opy mają być ponad resztą społeczeństwa
    ani dlaczego tak umacnia się dysproporcje między stronami umów?

    Wyobraźmy sobie mała historię, zamówiłeś biurko z dębu. Rzemieślnik
    zobowiązał się wykonać je za 2000 zł w tydzień. Jednak po 2 dniach
    zmieniło się prawo, jakieś oszołomy z greenpeace zarządały, że do
    ścięcia każdego drzewa trzeba topnu podpisanych papierków i pism
    zrobionych z innego drzewa.

    Ów rzemieślnik przychodzi do Ciebie i mówi Ci, zmieniło się prawo,
    wykonanie tego biurka zajmie mi nie tydzień a 2 i nie 2000zł a 4 tysiące
    zł... aLE I TAK MASZ GÓWNO DO POWIEDZENIA, TYLKO CZEKAJ I DOPŁACAJ BO
    UMOWA ZMIENIŁA SIĘ Z POWODU ZMIANY PRAWA!!! Buahahahahaha..

    itd.

    Rozumiesz o co mi chodzi? Całę społeczeństwo obciąża się kosztami i
    odpowiedzialnością za zmianę prawa. Ryzyko że nie wykonasz usługi i
    stracisz zarobek jest wpisane w prowadzenie działalności... Nie dotyczy
    to jednak opów... Czemu?