  • Data: 2014-05-10 23:15:34
    Temat: Re: Play zaczyna blokowac roaming z Orange
    Od: dizel <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 10 May 2014 20:55:28 +0000 (UTC), W <w...@w...pl> wrote:

    >Oj no ja nie twierdzę, że nie pojawia się głosy rozczarowania (sam bym
    >pewnie marudził jakbym miał tylko zasieg jednej sieci) ale mimo wszystko
    >wciaż dla mnie jest mocno wątpliwe to, że ludzie sami gmerają w telefonach i
    >wybierają sieci... o ile jeszcze można powiedzieć, że będą świadomi że są
    >inne sieci tak ręczne wybieranie dla *większości* to będzie magia...

    Akurat w Play takich trochę jest, zresztą tak jak pisałem wyżej nawet
    jak ktoś ma telefon na automacie, a u niego jedyny zasięg jaki jest to
    Orange to co ma niby zrobić?
    Albo po jednej kresce ma zasięg innych sieci, a Orange ma 4 na
    przykład?
    Także różne są przypadki, na szczęście można sobie odblokować to przez
    bok na dzień dzisiejszy.
    Część ludzi na bank ma świadomość że w play można korzystać ze
    wszystkich sieci bo niedawno jeszcze puszczali takie reklamy w
    telewizji i się tym na około chwalili że mają zasięg wszystkich sieci.
    Nie mam nic przeciwko ich polityce tylko mogli to w jakiś inny sposób
    zrobić, jakoś powiadomić klientów, a nie po cichu i liczyć na to że
    nikt się nie zorientuje.