    From: W <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Play zaczyna blokowac roaming z Orange
    Date: Sat, 10 May 2014 20:55:28 +0000 (UTC)

    dizel wystukał, co następuje:

    > No może i tak ale jak ktoś ma u siebie tylko zasięg Orange, a teraz ma
    > zablokowane to jednak się jorgnie że nie ma zasięgu. Zresztą zależnie
    > od telefonu pokazuje się różnie ale często operator jest
    > wyszczególniony mimo roamingu. Tym bardziej że w play są problemy z
    > zasięgiem i jednak dużo ludzi jest świadomych i siedzi na ręcznym
    > zasięgu danej sieci, zależnie od tego co u nich działa najlepiej.

    Oj no ja nie twierdzę, że nie pojawia się głosy rozczarowania (sam bym
    pewnie marudził jakbym miał tylko zasieg jednej sieci) ale mimo wszystko
    wciaż dla mnie jest mocno wątpliwe to, że ludzie sami gmerają w telefonach i
    wybierają sieci... o ile jeszcze można powiedzieć, że będą świadomi że są
    inne sieci tak ręczne wybieranie dla *większości* to będzie magia...