  • 31. Data: 2010-12-07 12:59:02
    Temat: Re: Play vs Gaduair
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-12-07 13:52, tl pisze:

    > wiadomości news:idl7sc$9k2$2@news.onet.pl...

    > Nie muszę sprawdzać , to zawsze było pod *108# . Pod podanym przez
    > Ciebie kodem jest info o stanie konta i jednostkach
    > promocyjnych (w pln) i datach ich dotyczących. Czy aby na pewno
    > korzystasz z oferty o której się wypowiadasz ?

    No tak, przeleciałem drzewo wątku i wyszło na to, że Ty piszesz o
    Play, a ja o gg air ;)

    --
    Liwiusz

  • 32. Data: 2010-12-07 14:21:53
    Od: ALEX <j...@g...pl>

    W dniu Wt 7 12 2010 9:31, tl pisze:

    > Tak, trafia na to samo konto.

    THX :-)

    --
    ALEX CloneTrooper
    Morgwyn of Ravenscar: Meine Ehre heisst Treue.

  • 33. Data: 2010-12-07 14:23:30
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-12-07 07:37, ALEX pisze:

    > Znaleźć łosia, który pozwoli Ci korzystać.

    Nie wiem jak sie skontaktować z tymi nickami na Wifi w telefonie.
    Zapytam jeszcze panów szefów w mojej osiedlowej kablówce.

    --
    animka

  • 34. Data: 2010-12-07 14:37:18
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    > Znaleźć łosia, który pozwoli Ci korzystać.

    Aby korzystać w domu z telefonu przez kablówkę powinnam kupić router WRP
    54GL.
    Tylko po co mi to jak w domu mam komputer. Tak w sumie to mi to Wifi w
    telefonie niepotrzebne, ale tak sobie tylko testowałam.

    --
    animka

  • 35. Data: 2010-12-07 23:00:17
    Od: "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl>

    Quoted:
    Liwiusz (l...@b...tego.poczta.onet.pl)
    in news:idkopl$h10$1@news.onet.pl

    > Niejaki "simplusowiec" (jak sam nick wskazuje, używający ggair ;) )
    > komentujący na portalu telepolis.pl twierdzi, że przedłużenie pakietu
    > można dokonać tylko tym samym pakietem, czyli pakiet 5zł przedłuża
    > pakiet 5zł itd.

    Simplusowiec się z tego wycofał, bo mu przedłużenie nie zadziałało. :)

    MSz

  • 36. Data: 2010-12-08 02:03:46
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    > Aby korzystać w domu z telefonu przez kablówkę powinnam kupić router WRT
    > 54GL.

    Tak mi jeden fachowiec doradził :-(
    Jak zauważyłam to ten router jest do Linuxa :-)

    Mam na uwadze takie routery (do kablówki i telefonu):
    http://allegro.pl/salon-netgear-wnr1000-wifi-n-route
    r-150mbps-wawa-i1340766041.html
    http://allegro.pl/router-tp-link-tl-wr340g-wifi-xdsl
    -ap-najszybciej-i1345847669.html
    http://allegro.pl/netgear-wgr612-router-kablowka-54m
    bps-wifi-i1339111982.html

    Który będzie najlepszy?

    --
    animka

  • 37. Data: 2010-12-10 07:26:23
    Od: "lumarcin" <lumarcin(ciachurachu)@vp.pl>

    Użytkownik "animka" naskrobała:

[...]

    Ja przynam sie szczerze ze mam w domu TP-linka - wlaczone raz dziala od roku
    bez restartu -. coprawda inny model, ale generalnie produkty TP-linka mozna
    smialo polecic ...

  • 38. Data: 2011-01-06 18:07:56
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 06-12-2010 o 15:20:39 janusz <n...@a...am> napisał(a):

    > Witam. Posiadam obydwa. I tak się zastanawiam czy to ma sens? Który
    > operator jest dla mnie lepszy:
    > - piszę dużo smsów (300-400 szt/mies)
    > - mało rozmawiam ( tak max 60 minut)
    > - korzystam z internetu (wystarcza mi pakiet 100 MB)
    > - chciałbym nie wydać więcej niż 30 zł

    We Freshu masz odpowiednio
    - 6zł/mc
    - 10zł/mc - ok 100min (pakiet 30zł za 10zł)
    - 10zł/mc (jeżeli jesteś w obszarze nadajnika Play)

    To byś się zmieścił w 30zł :)

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 39. Data: 2011-01-07 09:51:16
    Od: Miki <m...@n...eu>

    On 2011-01-06 19:07, Piotr M wrote:

    > We Freshu masz odpowiednio
    > - 6zł/mc
    > - 10zł/mc - ok 100min (pakiet 30zł za 10zł)
    > - 10zł/mc (jeżeli jesteś w obszarze nadajnika Play)
    >
    > To byś się zmieścił w 30zł :)

    To troche inaczej...

    W Play przejsc na Darmowe sms-y....Przy doladowaniu 30zl bedzie tego na
    30 dni i te smsy beda calkowicie free...

    W ramach tuch 30zl za 10zl pakiet 30zl za 10zl....Mozna tez 30 min za
    6zl do wszystkich....

    Pakiet 100mb w obrebie nadajnika Play kosztuje 5zl....

    I jeszcze zostanie 15zl na inne....I nie przepadnie rok....