  • 21. Data: 2010-12-06 21:36:49
    Temat: Re: Play vs Gaduair
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "ALEX" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:idjeit$hb$1@inews.gazeta.pl...

    > Do WSZYSTKICH sieci.

    Czyli też do oranża jak chciał przedpiśca.

    > To zdaje się jednorazowy bonus.

    Jednorazowy na 30 dni. Można przedłużać ważność doładowaniami od 20 pln
    poprzez stronę playa.

    > Na 30 dni.

    Oczywiście do ewentualnego przedłużenia przy następnym doładowaniu lub
    kupieniu pakietu.

  • 22. Data: 2010-12-06 21:38:48
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-12-06 22:31, ALEX pisze:
    > Wi-fi już przestało Cię kręcić, czy też wykorzystałaś limit hotspota?

    Przed chwila wyłaczyłam, bo mi Opera chciała się łączyć przez Wifi, a
    WiFi to wiadomo: jest jak mnie ktoś dopuści. Nie wiem narazie co robić,
    żeby mieć zawsze, kiedy chcę to Wifi. Podpowiedz :-)

    --
    animka

  • 23. Data: 2010-12-07 06:37:39
    Od: ALEX <j...@g...pl>

    W dniu Pn 6 12 2010 22:38, animka pisze:

    > Przed chwila wyłaczyłam, bo mi Opera chciała się łączyć przez Wifi, a
    > WiFi to wiadomo: jest jak mnie ktoś dopuści. Nie wiem narazie co robić,
    > żeby mieć zawsze, kiedy chcę to Wifi. Podpowiedz :-)

    Znaleźć łosia, który pozwoli Ci korzystać.

    --
    ALEX CloneTrooper
    Morgwyn of Ravenscar: Meine Ehre heisst Treue.

  • 24. Data: 2010-12-07 06:44:04
    Od: ALEX <j...@g...pl>

    W dniu Pn 6 12 2010 22:36, tl pisze:

    > Oczywiście do ewentualnego przedłużenia przy następnym doładowaniu lub
    > kupieniu pakietu.

    W temacie przedłużania płatnymi pakietami bezpłatnego, testowałeś?

  • 25. Data: 2010-12-07 07:47:01
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-12-07 07:44, ALEX pisze:

    > W temacie przedłużania płatnymi pakietami bezpłatnego, testowałeś?

    Niejaki "simplusowiec" (jak sam nick wskazuje, używający ggair ;) )
    komentujący na portalu telepolis.pl twierdzi, że przedłużenie pakietu
    można dokonać tylko tym samym pakietem, czyli pakiet 5zł przedłuża
    pakiet 5zł itd.

    --
    Liwiusz

  • 26. Data: 2010-12-07 08:31:54
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    > W temacie przedłużania płatnymi pakietami bezpłatnego, testowałeś?

    Tak, trafia na to samo konto.

  • 27. Data: 2010-12-07 08:40:56
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-12-07 09:31, tl pisze:

    > Użytkownik "ALEX" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Tak, trafia na to samo konto.

    Trafia na to samo, ale czy po upłynięciu terminu danego pakietu nie
    ubywa z tego samego konta?

    --
    Liwiusz

  • 28. Data: 2010-12-07 11:47:25
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    > Trafia na to samo, ale czy po upłynięciu terminu danego pakietu nie ubywa
    > z tego samego konta?

    Pomyśl, jak można zlikwidować część kupionych środkow co do ktorych jest
    podana jedna data ważności ?
    Z punktu widzenia prawa byłaby to podstawa do skarżenia operatora.

  • 29. Data: 2010-12-07 12:04:28
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-12-07 12:47, tl pisze:

    > wiadomości news:idkruo$svp$1@news.onet.pl...

    > Pomyśl, jak można zlikwidować część kupionych środkow co do ktorych jest
    > podana jedna data ważności ?

    Sprawdź: *101# nie podaje daty ważności megabajtów.

    > Z punktu widzenia prawa byłaby to podstawa do skarżenia operatora.

    O tak, najlepiej o morderstwo ;)

    --
    Liwiusz

  • 30. Data: 2010-12-07 12:52:33
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    > Sprawdź: *101# nie podaje daty ważności megabajtów.

    Nie muszę sprawdzać , to zawsze było pod *108# . Pod podanym przez Ciebie
    kodem jest info o stanie konta i jednostkach
    promocyjnych (w pln) i datach ich dotyczących. Czy aby na pewno korzystasz z
    oferty o której się wypowiadasz ?

    > O tak, najlepiej o morderstwo ;)

    Nie, o niewywiązanie się z umowy.