  • Data: 2010-12-06 21:35:21
    Temat: Re: Play vs Gaduair
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-12-06 22:00, animka pisze:

    > Ja jak narazie (jeszcze do lutego) mam co m-c po 5 zł i przechodzi mi na
    > drugi m-c. Na trzeci m-c niestety mi nie przechodzi. Teraz mam na koncie
    > coś ponad 8 zł. Mało korzystam z internetu w telefonie, bo w autobusie
    > boję się, że mi sie wyślizgnie z ręki (ten nowy jest trochę śliski), nie
    > jeżdżę długimi trasami, więc nie chce mi się telefonu wyciągać z torebki.
    > Muszę zobaczyć zaraz jak to YouTube działa w moim nowym telefonie, bo
    > jeszcze nie sprawdzałam. Ty mi przypomniałeś:-)

    Działa YouTube, tylko większość jest chałowo nagranych z różnych
    telefonów pewnie, więc wiadomo, że odbiór nie jest najlepszy, czasami
    nawet wręcz tragiczny (nawet w komputerze).

    Na stronie LG jest do ściągnięcia jakis Flash Player, nie ściągnęłam, bo
    nie wiem czy coś mi się w telefonie nie poknoci. Sprawdzał to ktoś? Czy
    warto zainstalować, skoro flash komuś w telefonie działa?

    --
    animka