  • 11. Data: 2009-01-11 00:08:55
    Temat: Re: Play vs Era - internet
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik ".Zykfryd." <x...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:gkbctn$muv$1@news.wp.pl...

    > Cenowo Play jest bez konkurencyjny, ale zauważ że autor wątku chce używać
    > mobilnego internetu na wyjazdach za miasto gdzie z zasięgu Play raczej nie
    > będzie, a w domu ma kablowy dostęp.

    Heh - wiem. Wszystko zalezy od tego dokad sie zamierza najczesciej wybierac
    :)
    Ma to znaczenie rowniez w przypadki "wiodącego tripolu" operatorow.
    Bez testow tu sie nic nie powie.
    Np. u mnie w Radomsku Era, Orange (i Play, jak pisalem), maja juz UMTS, Plus
    nadal nie - a na 2G chodzi gorzej niz fatalnie.
    Zdarzylo mi sie natomiast raz zabawic w okolicach Opola (Brzezie -
    elektrownia), gdzie sam az bylem zaskoczony, ze na 2G w iPlusie mozna
    osiagac takie piekne predkosci - net po prostu smigal, chyba maksymalna
    przepustowosc EDGE byla wykorzystana,a kto wie, czy nie bylojeszcze lepiej.

    Pozdrawiam
    SDD

    Pozdrawiam
    SDD

  • 12. Data: 2009-01-11 07:51:31
    Od: Paweł Ubysz <p...@W...pl>

    Użytkownik "Marcin Lubojański" <k...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:gkb2ac$15i$1@news3.onet...

    > Co kosztuje 50zł bodajże. Jak masz modem/telefon UMTS to lepiej kupić
    > karte prepaida za 19zł do testów.

    Kosztuje ale w prepaidzie. Jak bierzesz abonament testujesz 7 dni za cene
    aktywacji karty - bodajże 9 zł. Sprawdzałem jesienią:-)

  • 13. Data: 2009-01-11 12:40:01
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    .Zykfryd. pisze:

    > Cenowo Play jest bez konkurencyjny, ale zauważ że autor wątku chce
    > używać mobilnego internetu na wyjazdach za miasto gdzie z zasięgu Play
    > raczej nie będzie, a w domu ma kablowy dostęp.

    Alez we wsi Lipce Reymontoskie zasieg jest :)
    Pytanie powinno brzmiec gdzie wyjezdza

  • 14. Data: 2009-01-12 10:14:08
    Od: " wasa20" <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Potwierdzam przemyślenia kolegów - jeśli wyjazdy za miasto (czyli nie do
    innego dużego miasta) to Play odpada kompletnie. Jeśli wyjazdy sporadyczne to
    pre-paid innego opa

  • 15. Data: 2009-01-12 12:41:54
    Od: KuFeL <k...@o...pl>

    .Zykfryd. pisze:

    > Play nie ma zasięgu, a Era ma tragiczną jakość usług transmisji danych.
    > Rozważ ofertę Plusa lub Orange, naprawdę warto dopłacić te parę groszy i
    > mieć coś co ma zasięg wszędzie i działa jak należy a nie fikcyjne giga
    > bajty transferu w Play z których możesz korzystać tylko w największych
    > miastach lub erę gdzie ledwo działa gadu-gadu.
    mam Orange BE i wielokrotnie w terenie sie zawiodlem. nie polecam. cyro
    mi sie konczy za pol roku i tez rozgladam sie za alternatywa. Albo Play
    albo Plus.

    Pzdr,
    KuFeL
    --
    gg:71218 / http://kufel.bloog.pl
    http://www.zachody.pl / skype:kufel78

  • 16. Data: 2009-01-12 19:58:40
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sun, 11 Jan 2009 00:03:40 +0100, SDD napisał(a):

    > Wprawdzie 1 MB/s nie zdarzylo mi sie,

    Raczej 1 Mb/s, bo 1 MB = 8 Mb

> [...]
    > polaczenia od czasu do czasu. Poki co jade na pre-paidzie. Porownujac 4 GB
    > za 50 zl w Playu do 4 GB za 1258,30 w konkurencyjnych pre-paidach - to

    Tutaj wszędzie też powinno być małe "b".

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof