  • Data: 2013-01-24 21:28:30
    Temat: Re: Play to g....
    Od: "Tomek" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ronel" napisał:

    > Dostałem puszkę redbulla z dołączonym do niej numerem w tej sieci, ale to
    > tak naprawdę play, tak jak virgin mobile, nie wiem po jaką cholerę
    > pączkuje to gówno pod tyloma taryfami i nazwami

    Masz jakieś logiczne wytłumaczenie na swoją głupotę? Ktoś Ci kazał używać
    tej karty lub zabronił użyć google?

    > Nie da się tam sprawdzić do kiedy ważny jest numer, dopiero po
    > zarerejestrowaniu się w play24.

    Zawsze tak było. To żadna nowość.

    > Wykupiłem pakiet smsów do wszystkich sieci, ważny przez miesiąc, ale nagle
    > przestał działać, bo jak rozumiem wyprzedzał epoką ważność konta głównego?

    No to chyba oczywiste. Czego nie zrozumiałeś? Wykupienie pakietu NIGDY nie
    wydłuża ważności połączeń wychodzących. Masz problem z czytaniem
    regulaminów?

    > No ja pier... pierwszy raz się z czymś takim spotykam.

    Ja z czymś takim jak "ronel" też. Ciekawe co to za wieś, że takie tępe muły
    się tam uchowały?