  • Data: 2009-10-29 06:15:02
    Temat: Re: Play - self service to porazka
    Od: MM <p...@r...maksymilian.com> szukaj wiadomości tego autora

    Seba101 pisze:

    > dziwne rzeczy opowiadasz, ja jestem prawie od początku w play'u
    > problemów nie mam ani z obsługą w boku ani z ze stroną www

    To widocznie nie masz problemów która średnio rozgarnięta małpa by
    rozwiązała. To fakt że wypadku Play ceny mają się do jakości. W biurze
    obsługi klienta to jakieś dzieciaki dorabiają, strona notorycznie się
    wali (a szczególnie obsługa konta online), do tego fatalna jakość rozmów
    w 2G Play. A tak reszta jest ok :-)
    Wiesz nasi sąsiedzi Niemcy też posiadają szeroki wachlarz operatorów.Jak
    się takiego obywatela zapytasz co poleca to zawsze słyszę, że jak nie
    chcesz mieć problemów i zasięg w całym kraju to t-mobile. Jak taniej to
    o2 i e-plus. Chociaż jakość w samym podejścia do klienta nawet w
    najgorszej sieci to zdecydowanie niebo a ziemie porównując do Play.

    Max