-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "Amir" <d...@g...pl>
Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
Subject: Re: Play przeniesienie numer z Tmobile standarmowy 39zł
Date: Fri, 11 May 2012 09:45:14 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 35
Message-ID: <joig2b$6jr$1@inews.gazeta.pl>
References: <johbp1$arh$1@inews.gazeta.pl> <joiagc$o0e$1@inews.gazeta.pl>
<joidv6$21u$1@inews.gazeta.pl> <joif14$43l$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: 82.160.97.144
X-Trace: inews.gazeta.pl 1336722315 6779 82.160.97.144 (11 May 2012 07:45:15 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 11 May 2012 07:45:15 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
X-Priority: 3
X-RFC2646: Format=Flowed; Response
X-User: didotom
X-Antivirus: avast! (VPS 120510-1, 2012-05-10), Outbound message
X-MSMail-Priority: Normal
X-Antivirus-Status: Clean
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1030625
[ ukryj nagłówki ]>
> Ale poczytaj inne punkty. Gdzies tam nie ma "klient zobowiazuje sie
> utrzymac umowe przez 2 lata" ?
Wszystkie 4 regulaminy czytałem + cennik,
Jest umowa w niej jest zapisane oczywiście jaka taryfa, i że nie ma zniżek
Regulamin jest częścią umowy jak i cennik,
jako, ze nie są zaznaczone zniżki, i nie jest wpisany czas trwania umowy,
to wprost wynika ze opłata będzie wyższa niż w składanym zamówieniu.
Niestety z żadnego zapisu nie wynika, jak jaki czas jest zawarta umowa,
chyba, ze nie wpisując okresu jej trwania to oznacza, ze jest na czas
nieoznaczony.
Tak przypuszczam, że to jest ale pewności nie mam.
>
> No prosze, a tu niektorzy Ere przeklinaja :-)
>
> P.S. Ostatnio przeklinam i ja, naciagacze, zlodzieje i oszusci :-)
heh, prawda jest taka, ze na każdego coś znajdzie się,
ale ja będąc rok w play składałem z 20reklamacji już, szkoda mi czasu na to
w każej sprawie nie mieli racji :(, raz chcieli mnie naciągnać na prawie 1k,
konsultancji mowili, zeby się nie martwić dzwonić dalej bo to błąd systemu,
po prawie
2 miesiąćach zadzwonili powiedzieli, ze nie uznali reklamacji, mieli pecha
bo wszystko rejestrowałem, i nie odpisali na złoszenie pisemnie do czego są
zobligowani
i pewnie te argumenty przemówili za tym, ze jednak uznali reklamację i
ładnie przeprosili mnie pisemnie.
pozdrawiam
AT
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- Dlaczego sluchawka nie dzwoni?
- Google Play
- Gdzie kosz?
- Kosz, gdzie??
- GNSS Motorola G85 vs Redmi Note 9 pro
- Dlaczego nie pasuję do świata APLE?
- karta SIM nie działa w konkretnym smartfonie.
- smartfon i zewnętrzny ekran
- Gdzie w smartfonie są SMSy/MMSy ?
- VM i Fakt
- Re: Całujmy ukrów w dupę, tak szybko odchodzą :)
- uwazajmy na haczyki w umowach
- doładowania 5zł
- nawigacyjna dokładność latawca
Najnowsze wątki
- 2024-11-25 Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- 2024-11-26 wina Tóska
- 2024-11-26 Rewolucja/Rewelacja!
- 2024-11-25 grupa ożyła ;)
- 2024-11-24 Być jak Clint
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-25 Wrocław => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-25 Warszawa => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-11-25 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-25 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-25 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-25 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-25 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-11-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-25 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=