-
Data: 2009-03-20 14:48:31
Temat: Re: Play - postawa aspoleczna
Od: Tony <p...@g...com.zamiastkkkdajk> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Dnia Fri, 20 Mar 2009 12:19:33 +0100, s...@a...pl napisał(a):
>>
>> Tak sobie mysle, ze migracja do Playa, to jakas samolubna i aspoleczna
>> postawa.
>> Zmuszanie ludzi do placenia kilka razy wiecej, niz do innych sieci...
>> :(
>
> A ja mysle, ze jakby wielka trojka w ktorej u kazdego z operatorow mialem
> abonament zachowywala sie troche inaczej niz sie teraz zachowuje to moze byloby
> inaczej. Na ten przyklad bardzo milo wspominam Idee, szczegolnie w poczatkowej
> fazie. Jakies male, ale mile udogodnienia dla abonamentowcow w trakcie umowy,
> mozliwosc umowy rocznej na sensownych warunkach, na prawde niezly BOK i
> mozliwosc zalatwienia tam czegos szybko i sprawnie.
>
> Jednak na dzien dzisiejszy to ja postawe operatorow odbieram tak(sposob rozmowy
> pracownikow, konstrukcja cennikow, promocji itp): maksymalizujemy zyski mamy Cie
> za kompletnego idiote i w ogole mamy wszystko w nosie.
Mnie to nie dziwi, wręcz wydaje mi się to naturalne. Tak samo, jak
naturalne jest stanie w korkach. Wkurzające, bezsensowne, marnotrawne, ale
jest i nie dziwi.
> Ostatnio w Orange dostalem lakoniczna odpowiedz na reklamacje zaczynajaca sie
> "Jestem klientem abonamentowym na tej aktywacji ponad 8 lat i place rachunki na
> poziomie ARPU i spotkala mnie sytuacja z ktora sie bardzo nie zgadzam." Moj list
> byl dlugi i rzeczowy. Pracowniczka ktora mi odpowiadala nawet go nie
> przeczytala, wkleila mi jakis belkot copy paste z kilku ich dokumentow na takie
> okazje. Nijak sie to mialo do tresci mojego maila, bylo lakoniczne, niegrzeczne
> a jedyny wydzwiek byl taki: plac i zamknij sie, takiego przypadku nie opisano w
> moich plikach, a nie jestes klientem biznesowym zeby ktos chcial chocby minute
> pomyslec dla Ciebie.
Bo teraz zamiast wspomnianej Idei jest właściciel z Francji, który patrzy
wyłącznie na zyski i rozwój firmy. Przedstawiane mu są dane liczbowe, jak
np. średni czas odpowiedzi na reklamację. Nie przedstawia mu się stopnia
sensowności tej odpowiedzi, bo to trudno już zmierzyć. Stąd taka odpowiedź
na Twoją reklamację, wskaźnik musi być dobry.
Oczywiście to jest złe rozwiązanie i tracą przez to coś, coś pewnie zyskują
(oszczędności kadrowe).
Może dzięki Play i utracie np. miliona klientów czegoś się nauczą :]
Pozdrawiam
Tony
Następne wpisy z tego wątku
- 20.03.09 21:04 Bydlę
- 20.03.09 21:09 hikimokorisan
- 20.03.09 21:22 Valdi.Pavlack
- 20.03.09 21:31 Konrad Brywczyński
- 20.03.09 21:38 DeJotPe
- 20.03.09 21:40 Konrad Brywczyński
- 20.03.09 21:49 Valdi.Pavlack
- 20.03.09 21:56 Wojciech \"Spook\" Sura
- 20.03.09 22:03 tl
- 20.03.09 22:41 Bydlę
- 20.03.09 22:42 Bydlę
- 20.03.09 23:32 >>Galeon
- 20.03.09 23:41 Konrad Brywczyński
- 21.03.09 08:31 Olgierd
- 21.03.09 09:26 t...@g...com
Najnowsze wątki z tej grupy
- Gdzie kosz?
- Kosz, gdzie??
- GNSS Motorola G85 vs Redmi Note 9 pro
- Dlaczego nie pasuję do świata APLE?
- karta SIM nie działa w konkretnym smartfonie.
- smartfon i zewnętrzny ekran
- Gdzie w smartfonie są SMSy/MMSy ?
- VM i Fakt
- Re: Całujmy ukrów w dupę, tak szybko odchodzą :)
- uwazajmy na haczyki w umowach
- doładowania 5zł
- nawigacyjna dokładność latawca
- Thunderbird na androida
- Nie można pobrać nowego Firefoxa na telefon
- Próby RCB SMS alarmowy
Najnowsze wątki
- 2024-11-14 Dobra zmiana
- 2024-11-14 Czy prezydent może ułaskawić od zadośćuczynienia? [A. Lepper odszkodowania]
- 2024-11-14 Gliwice => Network Systems Administrator (IT Expert) <=
- 2024-11-14 Gliwice => Administrator Systemów Sieciowych (Ekspert IT) <=
- 2024-11-13 Filtr do pompy ruskiej
- 2024-11-12 Gdzie kosz?
- 2024-11-13 elektrycznie
- 2024-11-12 Jebane kurwa, kurwy.
- 2024-11-13 karta parkingowa
- 2024-11-13 Wl/Wyl (On/Off) bialy/niebieski
- 2024-11-12 I3C
- 2024-11-13 Kraków => DevOps Engineer (Junior or Regular level) <=
- 2024-11-13 Łódź => Senior SAP HANA Developer <=
- 2024-11-13 Zabrze => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-13 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=