    From: z <z...@u...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Play pieprzony
    Date: Sun, 27 Jan 2013 23:37:26 +0100
    <kdu23p$gd2$1@news.task.gda.pl> <kdu3uc$mii$1@news.task.gda.pl>
    <kdu6o1$o9$1@news.task.gda.pl> <kdu877$5c2$1@node2.news.atman.pl>
    <kdv67m$ubc$1@news.task.gda.pl> <kdv7jd$22u$1@node1.news.atman.pl>
    <ke00tu$t3u$1@news.task.gda.pl> <s...@h...ck.polsl.pl>
    <ke0lgu$i85$1@news.task.gda.pl> <s...@h...ck.polsl.pl>
    <ke0v0m$inr$1@news.task.gda.pl> <s...@h...ck.polsl.pl>

    W dniu 2013-01-27 12:28, Michal Tyrala pisze:
    > Dla pierdoły mniejszym zlem jest przedluzenie umowy. Gdyby wylaczali
    > numer, to zamiast ,,ojojoj, przedluzyli mi umowe na gorszych warunkach''
    > czytalbys tutaj o tych superwaznych biznesowych rozmowach ktorych nie
    > mogli wykonac bo im op wylaczyl numer. Ci sami ludzie, lament na inny
    > temat.

    Naciągane wytłumaczenie. Co by było gdyby było.
    Daj klientowi możliwość wyboru. Ma się sama przedłużyć czy nie.

    > Czyzbys probowal z paru nieogarnietych dekli robic elite? Moze jednak
    > szukaj idoli gdzie indziej?

    Masz jakieś udziały czy co?
    Jak jesteś rozgarnięty to Ci trudności nie sprawi zaznaczenie jednej
    dodatkowej opcji na umowie.
    Chcesz uszczęśliwiać innych na siłę?

    Znajdź jakieś inne wytłumaczenie bo jedynym logicznym jest kasa na
    koncie operatora.
    Tak wiem na jakim świecie żyję.
    Nie po to zatrudnia się sztaby prawników żeby klientowi zrobić dobrze.
    Nie po to komplikuje się umowy żeby klient zrozumiał do końca każdy
    haczyk. "Cfaniaki" są wszędzie :-)

    Tak wiem... Przytakiwać, nie zauważać nie wnikać tylko płacić.
    Babci co komornik w majestacie prawa zabrał kasę też powiedziałbyś" Taki
    system, tak ma być, tak jest dobrze?