    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Play pieprzony
    Date: Sun, 27 Jan 2013 21:25:00 +0100

    Dnia Sun, 27 Jan 2013 18:29:25 +0100, John Kołalsky napisał(a):
    > Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>
    > A słyszałeś wypowiedzi gości z BCC, że też tak podpisują ?

    Ich zasadniczo stac ... ale tez powinni przeczytac :-)

    > Tak, to kluczowa umowa mojego życia. Bez niej umrę w grzechu.

    Rob jak chcesz. Tylko sie potem nie zdziw jak uslyszysz "nie uwazales jak
    robiles, to teraz rob jak uwazasz".
    A tam takie ciekawe informacje jak np jakie dodatkowe uslugi ci wlaczono,
    jak (nie)przechodza niewykorzystane minuty, tryb wypowiedzenia itp.

    J.