  • Data: 2013-01-26 09:03:40
    Temat: Re: Play pieprzony
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomek" <n...@o...pl>

    Przy okazji, na końcu ma być .invalid

    > Wystarczyłoby przeczytanie jej raz. Jeden. Kiedyś tam. Rok temu, czy 10. I
    > to wystarczy, żeby pamiętać, że jeśli nie wypowiesz umowy, przedłuża się
    > sama. Zawsze tak było.

    Nie było. Umowy terminowe były umowami terminowymi. I nie da się pamiętać
    przez 3 lata kiedy umowę należy wypowiedzieć. Nawet przez rok się nie da.

    > I 99% to wie.

    Nie całkeim wiem co miałoby z tej statystyki wynikać, ale myślę, że twoje
    99% akurat nie musi wiedzieć bo wchodzi w kolejną promocję.

    > I mylisz się. Nie jestem w takiej samej sytuacji, a wręcz przeciwnie. Mam
    > 6 umów i termin każdej mam zapisany zarówno w kompie jak i w telefonie w
    > notatkach.

    Czyli jest jak napisałem: nie pamiętasz. Dobrze sobie to zorganizowałeś, ale
    nie pamiętasz. W sumie nie wiadomo czy dobrze zorganizowałeś, ale załóżmy
    optymistycznie, że tak. Okaże się, nie zapominj napisać.

    > Czasem sobie sprawdzę ile mi zostało i odpowiednio wcześniej dzwonię do
    > konsultanta celem przedłużenia umowy. To naprawdę nie jest trudne. Tylko
    > niektórzy muszą zrozumieć, że życie nie polega na płaczu i wymaganiu od
    > innych. Od siebie też trzeba zacząć wymagać. A zacząć trzeba od myślenia.

    Zacznij od myślenia. Żyję, mam w cholerę różnych rzeczy do robienia,
    zasadniczo umiem sobie wszystko zorganizować. Mam już po dziurki ustawiania
    przypomnień dla kolejnych bzdetnych umów. Chciałbym bezterminowe zawierać za
    rozsądne pieniądze, ale nie ma.