eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPlay pieprzonyRe: Play pieprzony
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Mr Misio <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Play pieprzony
    Date: Fri, 25 Jan 2013 22:57:43 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 33
    Message-ID: <kduv46$p35$1@node1.news.atman.pl>
    References: <51027a9b$0$1305$65785112@news.neostrada.pl>
    <5102b07a$0$1302$65785112@news.neostrada.pl>
    <5102b30f$0$1231$65785112@news.neostrada.pl>
    <kduck7$9ou$1@node2.news.atman.pl>
    <5102b652$0$1231$65785112@news.neostrada.pl>
    <kdud97$ad4$1@node2.news.atman.pl> <kdukaf$hd1$1@node2.news.atman.pl>
    <kduku6$i19$1@node2.news.atman.pl> <kdulg7$iko$1@node2.news.atman.pl>
    <kdunv9$hmf$1@node1.news.atman.pl> <kduotn$mav$1@node2.news.atman.pl>
    <kdutl4$r6b$1@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-72-69-150.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1359151046 25701 89.72.69.150 (25 Jan 2013 21:57:26 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 25 Jan 2013 21:57:26 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:18.0) Gecko/20100101 Firefox/18.0
    SeaMonkey/2.15.1
    In-Reply-To: <kdutl4$r6b$1@node2.news.atman.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1040866
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik RadoslawF napisał:

    > Jak wy te umowy zawieracie ? dajecie się nabierać na netbooki czy
    > tablety ? płacę czterdzieści kilka zł miesięcznie a darmowych minut
    > mam tyle że jeszcze ich nie przegadałem.

    Umowa zostala zawarta ekonomicznie, wtedy tyle potrzebowalem, w
    konkurencji mieli podobne ceny (+/- pare zlotych). Dostalem ok minut, ok
    dodatkow, ok telefon.

    > Z brakiem zasięgu nie dyskutuje. Jakbym nie mógł używać telefonu
    > to też zmienił bym operatora bez namysłu.

    i gdyby nie to, to bym skorzystal z jakiegos "zostan z nami na lojalce,
    damy dobre warunki". Ale na co mi tysiac minut, nowy telefon jak... nie
    moge tego uzywac? No i wlasnie, zegnaj oranż, witaj plej.

    Ktoś tu pisale niedano, ze ma podobnie, ino odwrotnie. Wraca do domu,
    traci zasieg z plejem, ma zasieg oranża. I ma jeszcze umowe. Ktorej
    wlasciwie nie da sie rozwiazac "nie zapewniacie warunkow technicznych".
    Bo oni zawsze stwierdza, ze "zapewniaja".

    Co wiecej w Oranż, wymusiłem, żeby technik przyszedl i zrobił pomiar w
    miejscu, gdzie problem wystepuje. Dostalem, ze był (no nie wiem, nie
    zapukał) i ze nie ma zadnego problemu (znaczy jednak nie był, bo to nie
    tylko kawałek mojej łazienki ale kilka sporych "sektorow". Nie jeden
    budynek ale kilkanascie okolicznyc.

    Wiec rozwiazano prblem typowo na odczepnego "klient na lojalcie niech
    zamknie morde i nie skarzy sie, piszemy technik byl, problemu nie ma".



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: