eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPlay pieprzonyRe: Play pieprzony
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Mr Misio <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Play pieprzony
    Date: Fri, 25 Jan 2013 21:15:25 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 19
    Message-ID: <kdup4d$j0g$1@node1.news.atman.pl>
    References: <51027a9b$0$1305$65785112@news.neostrada.pl>
    <5102b07a$0$1302$65785112@news.neostrada.pl>
    <5102b30f$0$1231$65785112@news.neostrada.pl>
    <kduck7$9ou$1@node2.news.atman.pl>
    <5102b652$0$1231$65785112@news.neostrada.pl>
    <kdud97$ad4$1@node2.news.atman.pl> <kdukaf$hd1$1@node2.news.atman.pl>
    <5102ddc9$0$1227$65785112@news.neostrada.pl>
    <kduoq3$m7s$1@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-72-69-150.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1359144909 19472 89.72.69.150 (25 Jan 2013 20:15:09 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 25 Jan 2013 20:15:09 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:18.0) Gecko/20100101 Firefox/18.0
    SeaMonkey/2.15.1
    In-Reply-To: <kduoq3$m7s$1@node2.news.atman.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1040862
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik Tomek napisał:
    > Użytkownik "$heikh el $hah" napisał:
    >
    >> bo siostra ma już z 10 lat abo w Erze/T-mobile i ponoć nowym klientom
    >> dają lepszr warunki.\
    >
    > Widocznie siostra nie czyta nowych regulaminów promocji, no ale co się
    > dziwić, jesteście z tej samej gliny.

    Regulaminy tworza ludzie. I moga tworzyc "jak wycyckac klienta, nawet po
    zakonczeniu umowy" albo "jak byc milym dla klienta i na tym zarabiac".

    Ktokolwiek robi cokolwiek w biznesie (malym bo malym) wie, ze lepszy
    klient co sam chce i jeszcze dobrze mowi, bo nagania innych, niz klient
    potraktowany źle (nawet tylko w mniemaniu tegoż klienta).

    Korporacje maja procedury, plany finansowe, prawnikow itp. i to dziala
    na 90% klientów, ze sa zachwyceni, bo musza. Pozostala reszta
    niekoniecznie musi lubiec takie traktowanie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: