eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPlay pieprzonyRe: Play pieprzony
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!news.supermed
    ia.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Mr Misio <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Play pieprzony
    Date: Fri, 25 Jan 2013 19:53:20 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 34
    Message-ID: <kdukaf$hd1$1@node2.news.atman.pl>
    References: <51027a9b$0$1305$65785112@news.neostrada.pl>
    <5102b07a$0$1302$65785112@news.neostrada.pl>
    <5102b30f$0$1231$65785112@news.neostrada.pl>
    <kduck7$9ou$1@node2.news.atman.pl>
    <5102b652$0$1231$65785112@news.neostrada.pl>
    <kdud97$ad4$1@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-72-69-150.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1359139984 17825 89.72.69.150 (25 Jan 2013 18:53:04 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 25 Jan 2013 18:53:04 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:18.0) Gecko/20100101 Firefox/18.0
    SeaMonkey/2.15.1
    In-Reply-To: <kdud97$ad4$1@node2.news.atman.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1040844
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik Tomek napisał:
    > Użytkownik "$heikh el $hah" napisał:
    >
    >> Dekadę temu to ja miałem 15 lat...
    >
    > A mając 25 zaczniesz w końcu myśleć? Czy dalej trzeba to robić za Ciebie?

    Ale co z tego ze on nie pomyslal? To markering play nie pomyslal jak nie
    stracic klienta.

    A wystarczyl SMS "szanowny kliencie, skonczyla sie umowa, ale ze
    pragniemy bys z nami byl zawsze - przedluzamy ja na promocyjnych warunkach"

    3-4 lata temu w ten spoosb przedluzono mi na bezterminowa umowe w
    orange. Zostalem, pol roku pozniej podpisalem lojalke bo chcialem tel za
    zlotowke.

    Teraz... umowa ta z orange sie skonczyla i zaczalem placic 30 zl wiecej
    nagle. Ok, nie pomyslalem. Ale efekt jest taki, ze juz nie jestem w
    orange. Bo mogli pomyslec tak jak kilka lat wczesniej. Skoro wtedy
    zostalem, a teraz nie - to chyba wniosek prosty - jak "niemyslacemu"
    wysylac zaczyna sie popromocyjne wyzsze faktury, to ten niemyslacy
    zaczyna myslec (zle) o obecnym, i glosuje czesto nogami.

    Mozliwe, ze oeratorzy policzyli zyski i straty z takich a nie innych
    rozwiazan. I wyszlo im jednak, ze sie oplaca. Zakladaja (nie wiem czemu)
    ze taki klient biegusiem przedluzy lojalke na kolejne lata.

    A ja im pokazuje, ze owszem, ale u innego operatora.

    Orange stracil na mnie duzo wieksza kase (bo moglem zostac i tam
    wydawac) niz zarobil na tej "popromocyjnej podwyzce".


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: