  • 1. Data: 2009-09-03 13:11:42
    Temat: Play online - na 2 komputerach
    Od: "Belsom" <u...@w...pl>

    Mam playonline. W tej chwili korzystam z modemu na usb na jednym komputerze.
    Ale chce aby net byl takze w drugim pomieszczeniu na drugim komputerze.
    Jak to zrobic? Kupic jakis modem/router? Potem dokupic jakies karty wifi czy
    jak?

  • 2. Data: 2009-09-03 16:44:59
    Temat: Re: Play online - na 2 komputerach
    Od: News <n...@d...invalid>

    Belsom pisze:
> [...]
    > Jak to zrobic? Kupic jakis modem/router? Potem dokupic jakies karty wifi czy

    Na przykład tak:
    http://web.playmobile.pl/pl/internet/modemy/index.ht
    ml
    na samym dole strony: Router Wi-Fi Huawei D100

  • 3. Data: 2009-09-03 17:39:02
    Od: "owp" <o...@g...pl>

> [...]
    > Ale chce aby net byl takze w drugim pomieszczeniu na drugim komputerze.
    > Jak to zrobic? Kupic jakis modem/router? Potem dokupic jakies karty wifi
    Jak przez wifi to możesz udostępniać przez odpowiedni telefon (z kartą
    wifi). Ja przetestowałem z Nokią E51 - działało super.
    Pzdr
    owp

  • 4. Data: 2009-09-04 10:56:22
    Od: "Belsom" <u...@w...pl>

    a czy sa jakies inne modemy? tansze niz 269 pln?
    jak tego szukac w sieci? to fachowowo nazywa sie router wi-fi czy jak?

  • 5. Data: 2009-09-04 11:49:24
    Od: Bart <b...@w...pl>

    Użytkownik Belsom napisał:
    > a czy sa jakies inne modemy? tansze niz 269 pln?
    > jak tego szukac w sieci? to fachowowo nazywa sie router wi-fi czy jak?

    http://allegro.pl/search.php?string=router+hsdpa&buy
    =0&new=0&pay=0&vat_inv=0&personal_rec=0&order=p&chan
    ge_view=1

    http://allegro.pl/search.php?string=router+umts&buy=

  • 6. Data: 2009-09-04 11:52:42
    Od: "Wincynty" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Bart" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    ge_view=1

    > http://allegro.pl/search.php?string=router+umts&buy=
    0&new=0&pay=0&vat_inv=0&personal_rec=0&order=p&chang

    to już chyba bym wolał tego hu*aweja z pleja

  • 7. Data: 2009-09-04 12:16:36
    Od: Bart <b...@w...pl>

    Użytkownik Wincynty napisał:

    > to już chyba bym wolał tego hu*aweja z pleja

    Szczególnie jeśli posiada już modem USB huawei'a bo taki linksys i tak
    wymaga extra karty PCMCIA więc jak autor jej nie ma to musi doliczyć
    kolejne 2xx-3xx PLN

  • 8. Data: 2009-09-04 12:22:46
    Od: Bart <b...@w...pl>

> [...]

    Szczególnie jeśli posiada już modem USB Huawei'a bo taki Linksys i tak
    wymaga extra karty PCMCIA więc jak autor jej nie ma to musi doliczyć
    kolejny wydatek.

  • 9. Data: 2009-09-04 12:45:30
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Fri, 04 Sep 2009 14:22:46 +0200, Bart <b...@w...pl> wrote:

    >Szczególnie jeśli posiada już modem USB Huawei'a bo taki Linksys i tak
    >wymaga extra karty PCMCIA więc jak autor jej nie ma to musi doliczyć
    >kolejny wydatek.

    Jeśli ma się komórke z WiFi i symbainem mozna załatwić to programowo.
    Zerknij tu: http://www.joiku.com za JoikuSpot dla Symbiana i albo tu:
    https://my.wmwifirouter.com/ za WMWifiRoter. Oba mają darmowe triale.

    Zdrówko

  • 10. Data: 2009-09-07 07:42:44
    Od: uzytkownik <b...@u...pl>

    Belsom pisze:
> [...]
    > Jak to zrobic? Kupic jakis modem/router? Potem dokupic jakies karty wifi czy

    tak... Kupić router Edimax 3G-6200n za 135 zł,,, tylko najpierw sprawdz
    na liście czy obsługuje Twój modem