  • 1. Data: 2010-03-01 15:04:03
    Temat: Play nagradza cierpliwych.....
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    Play nagradza cierpliwych, bardzo cierpliwych.Nagradza możliwością
    skorzystania z usługi za którą się zapłaciło.To w tej sieci nie jest
    takie oczywiste, że jak zapłacę to mogę korzystać. Play Fresh: aktywny
    pakiet "play-on-line w telefonie" + modem Option Icon 225. Podłączam
    modem do USB:
    - po HSDPA: "rejestrowanie" po chwili: "rejestracja odrzucona"
    - po EDGE: j/w

    W obydwu przypadkach modem próbuje w nieskończoność zalogować kartę do
    sieci. Zostawiłem to na jakiś czas na ręcznie ustawionym EDGE i po 45
    minutach....

    EDGE: "Zarejestrowany w Play" zasięg: 92% połączyłem się;)

    Także bądźcie cierpliwi, czekajcie aż Play pozwoli Wam skorzystać z
    czegoś za co zapłaciliście. Przeto pamiętajcie moje słowa: Wy jak
    chcecie korzystać z usług Play'a musicie zapłacić, ale Play nie musi Wam
    tej usługi świadczyć.

    Wszystkich "adwokatów" firmy P4 Sp z.o.o ( prawdziwe zoo ) przy Taśmowej
    coś tam w Warszawie, co by chcieli się dopatrywać problemu w modemie,
    pragnę poinformować: jednym problemem tego modemu, jest karta sieci
    Play. Jechałem kiedyś na pożyczonym Orange i modem radośnie po kilku
    sekundach meldował gotowość do pracy w sieci Orange.

    Czekajcie, a będziecie połączeni.... ;)

  • 2. Data: 2010-03-01 15:10:26
    Temat: Re: Play nagradza cierpliwych.....
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Tomaszek pisze:

> [...]
    > Play. Jechałem kiedyś na pożyczonym Orange i modem radośnie po kilku
    > sekundach meldował gotowość do pracy w sieci Orange.

    Korzystam przez internet z poziomu komórki, przez telefon podłączony
    do komputera i przez modem H*jgowie, jeszcze mi się nie zdarzyło, aby
    się nie mógł zalogować.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2010-03-01 15:17:19
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-03-01 16:10, Liwiusz pisze:
    > Korzystam przez internet z poziomu komórki, przez telefon podłączony do
    > komputera i przez modem H*jgowie, jeszcze mi się nie zdarzyło, aby się
    > nie mógł zalogować.

    Do jakiego node-b lub bts'a się logujesz? Ja ustaliłem, że loguję się do
    node-b i bts'a ( ja jednym maszcie ) na Instalatorów w Warszawie.

  • 4. Data: 2010-03-01 17:23:51
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Tomaszek pisze:

    > Do jakiego node-b lub bts'a się logujesz? Ja ustaliłem, że loguję się do
    > node-b i bts'a ( ja jednym maszcie ) na Instalatorów w Warszawie.

    Korzystam w różnych miejscach z internetu, nie wiem dokładnie gdzie
    się loguję :) Żoliborz, Ochota, Centrum, Żerań.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2010-03-01 18:59:29
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-03-01 18:23, Liwiusz pisze:
    > Korzystam w różnych miejscach z internetu, nie wiem dokładnie gdzie się
    > loguję :) Żoliborz, Ochota, Centrum, Żerań.

    Ano widzisz, a ja zawsze w tym samym miejscu. I u mnie jest klops, ale
    bywa tak, że jest i HSDPA i EDGE i mogę wybierać. A jak nie ma to nie ma
    nic. I nawet logowanie trwa poniżej minuty. Ale jak widać bywa i tak, że
    trwa poniżej godziny;)

  • 6. Data: 2010-03-01 22:49:40
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Tomaszek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ano widzisz, a ja zawsze w tym samym miejscu.

    No i tu jest problem. To net mobilny, nie stacjonarny ...