  • 1. Data: 2010-11-29 14:41:20
    Temat: Play na karte - waznosc odnowien?
    Od: "Angorm" <A...@w...pl>

    Od roku mam play na karte.
    Karte kupilem za 5 pln i bylo swietnie. Teraz musze odnowic waznosc karty bo
    strace numer a tego nie chce.
    Widze ze za 50 pln waznosc to tylko 50 dni. Czy ta siec/taryfa jest tak
    droga czy moze cos zle patrze?
    http://www.playmobile.pl/pl/oferta/play-karta/opcje/
    index.html

  • 2. Data: 2010-11-29 14:49:52
    Temat: Re: Play na karte - waznosc odnowien?
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Angorm" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
[...]

    Miał kto zrobić, nie ma kto zabić...
    W Play Fresh każde doładowanie wydłuża ważność konta na połączenia wychodzące o
    rok.

  • 3. Data: 2010-11-29 14:55:15
    Od: ALEX <j...@g...pl>

    W dniu Pn 29 11 2010 15:41, Angorm pisze:
> [...]
    > karty bo strace numer a tego nie chce.
    > Widze ze za 50 pln waznosc to tylko 50 dni. Czy ta siec/taryfa jest tak

    Owszem źle. To jest czas ważności bonusów.
    Główne konto 5zł = 365 dni wychodzące/464 przychodzące.
    O ile jesteś we Fresh ofkors.
    http://www.playmobile.pl/pl/oferta/play-karta/porown
    anie/index.html

    --
    ALEX CloneTrooper
    Morgwyn of Ravenscar: Meine Ehre heisst Treue.

  • 4. Data: 2010-11-29 16:13:07
    Od: "Angorm" <A...@w...pl>

    a jak moge sprawdzic w jakiej jestem taryfie albo do kiedy sa wazne
    polaczenia wychodzace/przychodzace. Do kiedy numer nie straci waznosci?

  • 5. Data: 2010-11-29 16:30:32
    Od: ALEX <j...@g...pl>

    W dniu Pn 29 11 2010 17:13, Angorm pisze:
    > a jak moge sprawdzic w jakiej jestem taryfie

    Na stronie Play.

    > albo do kiedy sa wazne
    > polaczenia wychodzace/przychodzace. Do kiedy numer nie straci waznosci?

    *101#
    Garść przydatnych kodów:
    http://telefix.terramail.pl/kody_play.htm