  • 1. Data: 2013-05-08 22:11:46
    Temat: Play na karte - migracja na abonament
    Od: T...@s...in.the.world

    Witam,
    Mam od kilku lat numer w Playu. Taryfa Fresh.
    Z reguly doladowywuje 30zl, raz na miesiac. Z tego mam bezplatne rozmowy
    do Playa, 3x100 minut na stacjonarne i 50 minut na wszystkie inne.
    Czasem zostaje mi kilka zlotych na kolejnych kilka dni, czasem dokupie
    sobie pakiet internetowy... Z tym, ze w wakacje wydaje jeszcze mniej.

    Myslalem, zeby przejsc na abonament, bo znajomi opowiadali o
    wynegocjowanych rewelacyjnych pakietach.
    Tyle, ze jak zadzwonilem do Playa (za co jak sie okazalo musialem
    zaplacic kilka zlotych, mimo ze zasadniczo do Playa mam za darmo), to
    sie okazalo, ze to co mi zaoferowali - profil S za 19 zl nie pokrywa sie
    nawet z tym, co teraz wykrecam. A po doplacie 10zl za pakiet na
    stacjonarne (czyli kilka zlotych wiecej niz teraz wydaje) daje duzo
    wiecej minut - tylko przeciez az tyle nie potrzebuje.

    Reasumujac - w abonamencie place nie mniej, niz na karte. A trace
    elastycznosc.
    Lipa.
    No i gdzie sa te negocjowane elastyczne abonamenty?
    Konsultant stwierdzil, ze to tylko dla przedluzajacych umowy.
    A na grupie mowiono, ze dobre popozycje sa tylko dla nowych abonentow.
    To ja juz nic nie wiem.
    --
    TA

  • 2. Data: 2013-05-08 22:18:37
    Temat: Re: Play na karte - migracja na abonament
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 08.05.2013 22:11, T...@s...in.the.world pisze:
    > Witam,
    > Mam od kilku lat numer w Playu. Taryfa Fresh.
    jeden?
    > Z reguly doladowywuje 30zl, raz na miesiac.
    orange nju, albo red bullllll

    > Reasumujac - w abonamencie place nie mniej, niz na karte. A trace
    > elastycznosc.
    > Lipa.
    nowe prepaidy się kłaniają za 29zł masz rozmowy free do wszystkich
    > No i gdzie sa te negocjowane elastyczne abonamenty?
    > Konsultant stwierdzil, ze to tylko dla przedluzajacych umowy.
    > A na grupie mowiono, ze dobre popozycje sa tylko dla nowych abonentow.
    tak i tak, ale przy JEDNEJ aktywacji, mają Cię głęboko....
    ToMasz

  • 3. Data: 2013-05-08 23:04:35
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <518ab31d$0$1211$65785112@news.neostrada.pl>,
    ToMasz <n...@n...neostrada.pl> wrote:

    > jeden?
    > orange nju, albo red bullllll

    > nowe prepaidy się kłaniają za 29zł masz rozmowy free do wszystkich
    E, calkiem do wszystkich???
    Do Playa tez? A gdzie jest haczyk?
    No i ja mam teraz sporo znajomych w Playi, ktorzy teraz dzwonia do mnie
    za darmo...
    --
    TA

  • 4. Data: 2013-05-08 23:39:00
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 08.05.2013 23:04, T...@s...in.the.world pisze:

    > E, calkiem do wszystkich???
    > Do Playa tez? A gdzie jest haczyk?
    płatny net, i sms/mms
    > No i ja mam teraz sporo znajomych w Playi, ktorzy teraz dzwonia do mnie
    > za darmo...
    może sprawdź red bull mobile? Być może jest z playi za darmo

    ToMasz

  • 5. Data: 2013-05-08 23:44:57
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2013-05-08 23:04, T...@s...in.the.world pisze:

    > E, calkiem do wszystkich???

    całkiem

    > Do Playa tez? A gdzie jest haczyk?

    obniżyli MTR

    > No i ja mam teraz sporo znajomych w Playi, ktorzy teraz dzwonia do mnie
    > za darmo...

    A to aż się prosi o ten sam komentarz, który stosowało się jak ludzie
    skamleli, że "do play jest drożej" - a co Cię to obchodzi, że oni
    zapłacą więcej? :)

  • 6. Data: 2013-05-09 00:52:51
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    <T...@s...in.the.world> napisał:

    > No i ja mam teraz sporo znajomych w Playi, ktorzy teraz dzwonia
    > do mnie za darmo...

    I tylko z tego powodu do ciebie dzwonią?

    JoteR

  • 7. Data: 2013-05-09 01:29:12
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <518ac5f3$0$26689$65785112@news.neostrada.pl>,
    ToMasz <n...@n...neostrada.pl> wrote:

    > płatny net, i sms/mms
    Ale cos w przypadku opcji 'na karte' jest to skomplikowane.
    Chyba faktycznie skusze sie na ich abonament.
    A do Playa wysle maila pozegnalnego.

    > może sprawdź red bull mobile? Być może jest z playi za darmo

    A, sprawdze jeszcze, choc ten nju mobile abonamentowy mi sie spodobal.
    Ostatecznie moge zostawic sobie numer w Playu i raz na rok ladowac go za
    5zl.
    --
    TA

  • 8. Data: 2013-05-09 01:31:46
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <518ac766$0$1267$65785112@news.neostrada.pl>,
    PlaMa <m...@w...pl> wrote:

    > A to aż się prosi o ten sam komentarz, który stosowało się jak ludzie
    > skamleli, że "do play jest drożej" - a co Cię to obchodzi, że oni
    > zapłacą więcej? :)

    No, ja tez skamlalem. Jednak mnie obchodzi. Ale do pewnego czasu
    uzywalem jeszcze numerow Plusa i Tak-Taka. Wiec inni mogli dzwonic na te
    numery. Teraz zatrzymam wiec numer Playa.
    --
    TA

  • 9. Data: 2013-05-09 01:32:13
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <518ad74a$0$1228$65785112@news.neostrada.pl>,
    "JoteR" <j...@p...pl> wrote:

    > I tylko z tego powodu do ciebie dzwonią?
    >
    > JoteR

    Dziwne pytanie.
    --
    TA

  • 10. Data: 2013-05-09 02:40:57
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <T...@n...atman.pl>
    ,
    T...@s...in.the.world wrote:

    > A, sprawdze jeszcze, choc ten nju mobile abonamentowy mi sie spodobal.
    > Ostatecznie moge zostawic sobie numer w Playu i raz na rok ladowac go za
    > 5zl.
    Sprawdzilem. Z Playa naRedBulla jest faktycznie za darmo.
    A tu na telepolis jest w komentarzchm dosc rzeczowa analiza/podsumowanie
    obu pakietow:
    http://tinyurl.com/bvv6xgw

    Ale i tak oferta Nju bardziej mi pasuje.
    Poczekam jeszcze jeden dzien, co powie heyah...
    --
    TA