-
11. Data: 2011-01-10 04:47:23
Temat: Re: Play - ciąg dalszy absurdów obsługi klienta
Od: dwr <d...@g...-u-s-u-n.pl>
W dniu 2011-01-09 23:27, Marek pisze:
> W dniu 2011-01-09 22:47, dwr pisze:
>> U mnie szczęśliwie na wszystkich numerach firmowych od początku było
>> dobrze. Może to jednak nie jakaś masowa przypadłość.
>> Aż przed chwilą sprawdziłem :)
>
> No bo to nie jest masowa przypadłość. To przestało działać u mnie i
> pewnie u kogoś jeszcze. Jeśli u Ciebie działa to znaczy, że tylko złą
> wolą operatora Play da się wytłumaczyć niedostrzeganie usterki na moim
> koncie.
>
Ale za to na numerach firmowych nie działało przez jakiś czas Tele Play.
Testowe toto więc nie było jak się upomnieć. Zaczęło jednak działać.
Losowo zatem...
-
12. Data: 2011-01-10 09:41:13
Temat: Re: Play - ciąg dalszy absurdów obsługi klienta
Od: J.F. <j...@p...onet.pl>
On Sun, 09 Jan 2011 23:25:01 +0100, Marek wrote:
>W dniu 2011-01-09 23:04, lukz pisze:
>> Najlepszym wyrokiem bedzie przeniesienie numerow do innej sieci :) Mysle
>> ze jak zasugerujesz Playowi takie rozwiazanie, to problem sie magicznie
>> naprawi ;)
>
>Jeden z numerów przenoszę i w uzasadnieniu właśnie w/w przytoczyłem.
>Finansowo nie opłaca się to - no ale trudno. Zobaczymy czy trafi do
>bardziej rozgarniętego działu.
Pewnie nie trafi. Przeniesienia teraz automatycznie ida, to nie ma
czasu na przekonywanie klienta. Wypowiedzenie mogloby poskutkowac :-)
J.
-
13. Data: 2011-01-10 10:45:15
Temat: Re: Play - ciąg dalszy absurdów obsługi klienta
Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>
Użytkownik "Marek" <b...@e...com> napisał w wiadomości
news:igdcju$tsm$1@news.net.icm.edu.pl...
>W dniu 2011-01-09 23:04, lukz pisze:
>
>> Najlepszym wyrokiem bedzie przeniesienie numerow do innej sieci :) Mysle
>> ze jak zasugerujesz Playowi takie rozwiazanie, to problem sie magicznie
>> naprawi ;)
>
> Jeden z numerów przenoszę i w uzasadnieniu właśnie w/w przytoczyłem.
> Finansowo nie opłaca się to - no ale trudno. Zobaczymy czy trafi do
> bardziej rozgarniętego działu.
Jeśli Ci zależy na rozwiązaniu Twojego problemu to opisz sprawę na forum
telepolis i zwróć się do Play4you o pomoc.
-
14. Data: 2011-01-10 18:42:52
Temat: Re: Play - ciąg dalszy absurdów obsługi klienta
Od: "kashmiri" <n...@n...com>
Marek <b...@e...com> dared to write:
> W dniu 2011-01-09 21:10, kashmiri pisze:
>>
>> Jeśli tylko gdziekolwiek, w jakimkolwiek materiale obiecali, że z
>> poziomu jednego konta można zarządzać innymi, to jest to oferta handlowa
>> (albo i element umowy) i SĄ ZOBOWIĄZANI Ci to zapewnić. Na to są paragrafy.
>
> W zasadzie masz rację. Można tym tropem pójść. Zerknij może tu:
>
> http://www.playmobile.pl/pl/obsluga-klienta/centrum-
pomocy/play24/play24/i
> ndex.html
>
> i tu:
>
> http://www.playmobile.pl/pl/obsluga-klienta/centrum-
pomocy/play24/kilka-nu
> merow-abonament/index.html
>
> Czy jest to funkcjonalność "dobrowolnie" dorzucona przez Play czy oferta
> handlowa? Czy w związku z tym mogę sądownie domagać się udostępnienia
> usługi takiej jak jest w opisach?
Hmmm, wygląda jak opis dostępnych usług, a więc oferta handlowa - najprawdopodobniej
jesteś w stanie wykazać przed sądem, że decyzję o zakupie tego ich produktu
(abonamentu tel.) podjąłeś pod wpływem lektury ich strony www i celem skorzystania z
opisanych tam możliwości. W takim przypadku należy ten tekst uznać za materiał
promocyjny.
k.
-
15. Data: 2011-01-10 19:51:09
Temat: Re: Play - ciąg dalszy absurdów obsługi klienta
Od: Marek <b...@e...com>
W dniu 2011-01-10 11:45, tl pisze:
> Jeśli Ci zależy na rozwiązaniu Twojego problemu to opisz sprawę na forum
> telepolis
Tak zrobię. Właśnie profil tam założyłem.
> i zwróć się do Play4you o pomoc.
A jak do nich dotrzeć? Czy adresowanie postu jest funkcją forum telepolis?
--
Pozdrawiam,
Marek
-
16. Data: 2011-01-10 21:16:08
Temat: Re: Play - ciąg dalszy absurdów obsługi klienta
Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>
Użytkownik "Marek" <b...@e...com> napisał w wiadomości
news:igfnvh$g76$1@news.net.icm.edu.pl...
>W dniu 2011-01-10 11:45, tl pisze:
>> Jeśli Ci zależy na rozwiązaniu Twojego problemu to opisz sprawę na forum
>> telepolis
>
> Tak zrobię. Właśnie profil tam założyłem.
>
>> i zwróć się do Play4you o pomoc.
>
> A jak do nich dotrzeć? Czy adresowanie postu jest funkcją forum telepolis?
Wklej opis problemów w tym wątku
http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic.php?t=42492 i dodatkowo wyślij
prośbę o zaiteresowanie sprawą na PW.
-
17. Data: 2011-01-10 22:25:50
Temat: Re: Play - ciąg dalszy absurdów obsługi klienta
Od: Marek <b...@e...com>
W dniu 2011-01-10 22:16, tl pisze:
>
> Wklej opis problemów w tym wątku
> http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic.php?t=42492 i dodatkowo wyślij
> prośbę o zaiteresowanie sprawą na PW.
Dziękuję za pomoc. :-)
--
Pozdrawiam,
Marek