  • 11. Data: 2011-01-10 04:47:23
    Temat: Re: Play - ciąg dalszy absurdów obsługi klienta
    Od: dwr <d...@g...-u-s-u-n.pl>

    W dniu 2011-01-09 23:27, Marek pisze:

    > No bo to nie jest masowa przypadłość. To przestało działać u mnie i
    > pewnie u kogoś jeszcze. Jeśli u Ciebie działa to znaczy, że tylko złą
    > wolą operatora Play da się wytłumaczyć niedostrzeganie usterki na moim
    > koncie.

    Ale za to na numerach firmowych nie działało przez jakiś czas Tele Play.
    Testowe toto więc nie było jak się upomnieć. Zaczęło jednak działać.
    Losowo zatem...

  • 12. Data: 2011-01-10 09:41:13
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 09 Jan 2011 23:25:01 +0100, Marek wrote:

    >Jeden z numerów przenoszę i w uzasadnieniu właśnie w/w przytoczyłem.
    >Finansowo nie opłaca się to - no ale trudno. Zobaczymy czy trafi do
    >bardziej rozgarniętego działu.

    Pewnie nie trafi. Przeniesienia teraz automatycznie ida, to nie ma
    czasu na przekonywanie klienta. Wypowiedzenie mogloby poskutkowac :-)

    J.

  • 13. Data: 2011-01-10 10:45:15
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Marek" <b...@e...com> napisał w wiadomości

    > Jeden z numerów przenoszę i w uzasadnieniu właśnie w/w przytoczyłem.
    > Finansowo nie opłaca się to - no ale trudno. Zobaczymy czy trafi do
    > bardziej rozgarniętego działu.

    Jeśli Ci zależy na rozwiązaniu Twojego problemu to opisz sprawę na forum
    telepolis i zwróć się do Play4you o pomoc.

  • 14. Data: 2011-01-10 18:42:52
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    Marek <b...@e...com> dared to write:

    > W zasadzie masz rację. Można tym tropem pójść. Zerknij może tu:
    >
    > http://www.playmobile.pl/pl/obsluga-klienta/centrum-
    pomocy/play24/play24/i
    > ndex.html
    >
    > i tu:
    >
    > http://www.playmobile.pl/pl/obsluga-klienta/centrum-
    pomocy/play24/kilka-nu
    > merow-abonament/index.html
    >
    > Czy jest to funkcjonalność "dobrowolnie" dorzucona przez Play czy oferta
    > handlowa? Czy w związku z tym mogę sądownie domagać się udostępnienia
    > usługi takiej jak jest w opisach?

    Hmmm, wygląda jak opis dostępnych usług, a więc oferta handlowa - najprawdopodobniej
    jesteś w stanie wykazać przed sądem, że decyzję o zakupie tego ich produktu
    (abonamentu tel.) podjąłeś pod wpływem lektury ich strony www i celem skorzystania z
    opisanych tam możliwości. W takim przypadku należy ten tekst uznać za materiał
    promocyjny.

    k.

  • 15. Data: 2011-01-10 19:51:09
    Od: Marek <b...@e...com>

    W dniu 2011-01-10 11:45, tl pisze:
    > Jeśli Ci zależy na rozwiązaniu Twojego problemu to opisz sprawę na forum
    > telepolis

    Tak zrobię. Właśnie profil tam założyłem.

    > i zwróć się do Play4you o pomoc.

    A jak do nich dotrzeć? Czy adresowanie postu jest funkcją forum telepolis?

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 16. Data: 2011-01-10 21:16:08
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    > Tak zrobię. Właśnie profil tam założyłem.

    > A jak do nich dotrzeć? Czy adresowanie postu jest funkcją forum telepolis?

    Wklej opis problemów w tym wątku
    http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic.php?t=42492 i dodatkowo wyślij
    prośbę o zaiteresowanie sprawą na PW.

  • 17. Data: 2011-01-10 22:25:50