  • 1. Data: 2010-07-28 20:05:38
    Temat: Play - bramka gsm (programik, etc)
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Witam.

    Po zalogowaniu się do Play 24 można wysyłać smsy (wg opłaty zgodnej z
    cennikiem).
    Fajnie gdyby to umożliwiał jakiś mały programik. Chciałbym mieć coś
    takiego na pulpicie, czy jako "gadźet Win7, czy cokolwiek innego byle nie
    przez www.
    Ma ktoś jakiś pomysł?
    Dzięki.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 2. Data: 2010-07-28 21:20:00
    Temat: Re: Play - bramka gsm (programik, etc)
    Od: Piotr <m...@k...home.pl>

    W dniu 2010-07-28 22:05, Piotr M pisze:
> [...]
    > Fajnie gdyby to umożliwiał jakiś mały programik. Chciałbym mieć coś
    > takiego na pulpicie, czy jako "gadźet Win7, czy cokolwiek innego byle

    Witam
    Jest coś takiego
    http://sfpsms.prv.pl/

    nawet ładnie trzyma sesję przez cały dzień

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 3. Data: 2010-07-28 21:59:50
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 28-07-2010 o 23:20:00 Piotr <m...@k...home.pl> napisał(a):

    > Witam
    > Jest coś takiego
    > http://sfpsms.prv.pl/
    >
    > nawet ładnie trzyma sesję przez cały dzień

    No fajny programik, spełnia swoją funkcję. Szkoda że jest to zwykła bramka
    GSM, tzn nadawcą smsów jest nr 6671, a mógłby być po prostu mój numer, tak
    jak w przypadku wysłanego smsa z Play 24. Ale po co trzeba się w tym
    programie zalogować loginem z Play 24 to nie wiem.

    Idealnie też by było, gdyby taki programik przyjmował smsy :) ale o tym
    już nie marzę.

  • 4. Data: 2010-07-29 06:21:11
    Od: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx>

[...]

    Możesz napisać program, ale możesz też po prostu podłączyć swoją komórkę do
    komputera

  • 5. Data: 2010-07-29 09:29:27
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 29-07-2010 o 08:21:11 niusy.pl <f...@o...pl.invalid> napisał(a):

> [...]
    > Ma ktoś jakiś pomysł?
    > --
    >
    > Możesz napisać program, ale możesz też po prostu podłączyć swoją komórkę

    Ale zaćmienie miałem że o tym nie pomyślałem, dzięki.

  • 6. Data: 2010-07-29 18:11:56
    Od: W <a...@o...pl>

    Piotr M wystukał, co następuje:

> [...]
    > numer, tak jak w przypadku wysłanego smsa z Play 24. Ale po co trzeba
    > się w tym programie zalogować loginem z Play 24 to nie wiem.

    Polecam pisać reklamacje i zalewać ich mailami o zmianę tego żeby sms znowu
    były wysyłane z naszego numeru (jeszcze niedawno tak było). To jest lekkie
    nieporozumienie, że skoro za te sms się normalnie płaci wg stawki oferty
    jaką się posiada nie sa one podpisywane naszym numerem :/

    Przycisnąć ich reklamacjami i może wróci stare... ale trzeba głośno do nich
    krzyczeć !