  • 21. Data: 2012-02-16 15:47:40
    Temat: Re: Play - blokada wszystkich przychodzacych poza ....
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Thu, 16 Feb 2012 16:43:54 +0100, Amir napisał(a):

    > Jakis czas temu w erze zrobiłem przekierowanie (gdy zajęte) na numer, który
    > nie istnieje,

    Rozsądny człowiek w takiej sytuacji wyłączyłby call waiting.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Dlaczego znow robisz z siebie durnia ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 22. Data: 2012-02-17 03:30:45
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

    "Mikolaj Jopczynski" <m...@g...com> wrote in message

    > A przeczytaj prosze dokladnie co napisalem .... nokia, debilna :)

    Swego czasu na symbianie mialem black baler dzialal miodnie.
    Ustalalo sie czarna liste lub biala. Lacznie z blokowaniem sms.
    Poszukaj, producentem byl chyba killer mobile.