  • 1. Data: 2012-02-15 09:10:14
    Temat: Play - blokada wszystkich przychodzacych poza ....
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    Witajcie,

    Mam pytanko - bo jak to sie wiele razy okazalo, w boku niewiele wiedza -
    czy istnieje w taryfach biznesowych mozliwosc blokady wszystkich
    polaczen przychodzacych poza okreslonymi numerami? Wzglednie czy jakis
    telefon (tani) umozliwa taka konfiguracje?

    --
    Pozdrawiam,
    Mikolaj Jopczynski

    tel. 32 7 400 000, faks 32 7 400 004, gg: 311167, www.tychy-online.pl
    Znajdz nas na portalu Facebook: www.facebook.com/TychyOnline, Hotspot
    Tychy: www.hotspot.tychy.pl

  • 2. Data: 2012-02-15 09:28:23
    Temat: Re: Play - blokada wszystkich przychodzacych poza ....
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 15 Feb 2012 10:10:14 +0100, Mikolaj Jopczynski napisał(a):
> [...]
    > polaczen przychodzacych poza okreslonymi numerami? Wzglednie czy jakis
    > telefon (tani) umozliwa taka konfiguracje?

    Chyba wszystkie telefony maja blokade "tylko numery z ksiazki".

    Oczywiscie juz nawet dzieci w przedszkolu potrafia to obejsc ;-)

    J.

  • 3. Data: 2012-02-15 10:53:58
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-02-15 10:28, J.F. pisze:

    > Chyba wszystkie telefony maja blokade "tylko numery z ksiazki".
    >
    > Oczywiscie juz nawet dzieci w przedszkolu potrafia to obejsc ;-)
    >
    > J.

    Bardziej interesuje mnie blokada po stronie sieci, bo uzytkownik
    telefonu mowiac delikatnie jest oporny:)

  • 4. Data: 2012-02-15 12:05:10
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 15 Lut, 10:10, Mikolaj Jopczynski pisze...
    > czy istnieje w taryfach biznesowych mozliwosc blokady wszystkich
    > polaczen przychodzacych poza okreslonymi numerami?

    Play nie ma takiej usługi. Jedynie co oferuje to ACR, który i tak
    trochę
    kulawo działa. Obawiam się, że żaden operator mobilny w .pl (niech
    mnie ktoś
    poprawi jeśli się mylę) nie ma takiej usługi z prostej przyczyny -
    robi się
    to z poziomu aparatu.

    Ircys

  • 5. Data: 2012-02-15 12:21:13
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-02-15 13:05, Ircys pisze:
> [...]
    > mnie ktoś
    > poprawi jeśli się mylę) nie ma takiej usługi z prostej przyczyny -

    Podzielisz sie zatem info jak?

  • 6. Data: 2012-02-15 12:51:21
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem.pl>

    Użytkownik "Mikolaj Jopczynski" <m...@g...com> napisał:

    > Podzielisz sie zatem info jak?

    W zależności od telefonu i systemu program Black List, do blokowania połączeń.

  • 7. Data: 2012-02-15 13:06:07
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-02-15 13:51, Tomek pisze:

    > W zależności od telefonu i systemu program Black List, do blokowania
    > połączeń.

    Telefon to idiotoodporna nokia z latarka (nie pamietam modelu) - ale nie
    doszukalem sie takiej opcji w menuu.

  • 8. Data: 2012-02-15 15:05:31
    Od: "news" <s...@m...com>

    >doszukalem sie takiej opcji w menuu.

    sprubuj: Menu-Setings-Android-Appications-Black List

  • 9. Data: 2012-02-15 15:11:25
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

  • 10. Data: 2012-02-15 15:24:19
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Wed, 15 Feb 2012 16:11:25 +0100, Mikolaj Jopczynski napisał(a):

    > A przeczytaj prosze dokladnie co napisalem .... nokia, debilna :)

    nie nokia deblina tylko kolina debilna.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie wiem zapytaj tych co kupuja Androidy oni powinni wiedziec" - Paweł