    From: dizel <x...@x...xx>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Play bezpłatny net
    Date: Thu, 03 Apr 2014 10:00:19 +0200

    On Thu, 3 Apr 2014 03:28:01 +0200, "Eneuel Leszek Ciszewski"

    >Ponoć Play daje bezpłatny dostęp, choć bardzo powolny.
    >Czy ktoś z tego korzystał i może to opisać? Lepsze
    >8 kb/s niż nic. Overmagiel ma dwa sloty na SIMki.

    Na tym nic nie zrobisz, może tylko widget pogody zaktualizujesz.
    Za to w Virgin mobile jest lejek 32kb/s i można mieć zero na koncie,
    nie trzeba aktywować żadnych pakietów, aby tylko była ważność na
    wychodzące, każde doładowanie 5zł to wychodzące na rok, za to za 10zł
    dają 100MB ważne miesiąc. Na telepolis jest człowiek który mówi że na
    tym lejku na operze mini internet jakoś działa, i strony się jakoś
    wczytują, no ale wiadomo że ta prędkość to raczej tragedia.
    Włożyłem raz kartę do modemu to gadu działało, reszta nie bardzo, no
    ale wiadomo dlaczego.