-
1. Data: 2011-04-14 09:38:40
Temat: Play - awaria systemu billingowego ?
Od: Piotr <i...@a...pl>
Witam
Wczoraj sprawdzając kodem *101# numer w abonamencie otrzymałem
informacje, że nagle mam 35,90 zł ponad abonament ( Play dla Firm 75 z
ośmioma godzinami rozmów do wszystkich i nielimitowanymi w sieci i
stacjonarne ). Oczywiście "nadwyżka" nie ma to żadnego pokrycia z
billingiem ( wykorzystałem może z 1,5 godziny poza sieć ). Taka sama
kwota jest pokazywana w Play24. Konsultant potwierdził, że mają jakiś
problem od 11.04.
Na drugim numerze jeszcze wyższa kwota.
Mam nadzieje, że nie doliczą mi tej kwoty do faktury ( okres
rozliczeniowy 10.03-9.04 ).
Pozdrawiam
Piotr
-
2. Data: 2011-04-15 06:16:38
Temat: Re: Play - awaria systemu billingowego ?
Od: Adrian <a...@g...pl>
W dniu 2011-04-14 11:38, Piotr pisze:
> Witam
> Wczoraj sprawdzając kodem *101# numer w abonamencie otrzymałem
> informacje, że nagle mam 35,90 zł ponad abonament ( Play dla Firm 75 z
> ośmioma godzinami rozmów do wszystkich i nielimitowanymi w sieci i
> stacjonarne ). Oczywiście "nadwyżka" nie ma to żadnego pokrycia z
> billingiem ( wykorzystałem może z 1,5 godziny poza sieć ). Taka sama
> kwota jest pokazywana w Play24. Konsultant potwierdził, że mają jakiś
> problem od 11.04.
> Na drugim numerze jeszcze wyższa kwota.
> Mam nadzieje, że nie doliczą mi tej kwoty do faktury ( okres
> rozliczeniowy 10.03-9.04 ).
>
> Pozdrawiam
> Piotr
>
Jakiś czas temu miałem podobną sytuację. Konsultant też powiedział, że
mają problem z systemem billingowym i że moje smsy i połączenia zostaną
na koniec miesiąca rozliczone prawidłowo.
Dodam, że w tym miesiącu rozliczeniowym, gdy sprawdzałem saldo konta
przez Play24 nie miałem już żadnych informacji o jego stanie, nie
wiedziałem ile minut i ile smsów pozostało, w sumie głównie zależało mi
na smsach, bo stan minut kodem (*101#) można było sprawdzać bezproblemowo.
Oczywiście faktura VAT na koniec miesiąca NIE uwzględniła tych inaczej
rozliczonych minut i smsów, było tak jakby tego zdarzenia nie było, ale
doszła opłata za połączenie z ... konsultantem :P
Pozdrawiam
-Adrian
-
3. Data: 2011-04-15 19:05:25
Temat: Re: Play - awaria systemu billingowego ?
Od: perszing <t...@j...moj.adres.email.pl>
W dniu 2011-04-15 08:16, Adrian pisze:
> Jakiś czas temu miałem podobną sytuację. Konsultant też powiedział, że
> mają problem z systemem billingowym i że moje smsy i połączenia zostaną
> na koniec miesiąca rozliczone prawidłowo.
> Dodam, że w tym miesiącu rozliczeniowym, gdy sprawdzałem saldo konta
> przez Play24 nie miałem już żadnych informacji o jego stanie, nie
> wiedziałem ile minut i ile smsów pozostało, w sumie głównie zależało mi
> na smsach, bo stan minut kodem (*101#) można było sprawdzać bezproblemowo.
> Oczywiście faktura VAT na koniec miesiąca NIE uwzględniła tych inaczej
> rozliczonych minut i smsów, było tak jakby tego zdarzenia nie było, ale
> doszła opłata za połączenie z ... konsultantem :P
> Pozdrawiam
Gorzej bedzie jak im calkiem padnie billing. Bezpieczniej na karcie
siedziec :P
--
www.ogloszenia.krakow.pl