  • 1. Data: 2010-05-15 14:13:58
    Temat: Play abonament za 1 zł i kolejki w Erze :)
    Od: DanW <m...@g...pl>

    Ale wczoraj zabawną sytuację widziałem przy okazji przedłużania umowy w
    Play. Każdy, kto przenosił do Play był mógł wziąć drugi abonament za 1
    zł na czas nieokreślony i wybrać albo 60 min do wszystkich albo Play i
    stacjonarne bez ograniczeń, warunek to kupić najtańszy starter u
    konkurencji i przenieść ten numer do nich. Najszybciej rejestrują
    startery w Erze więc wszystkich tam odsyłali. Rozbawiło mnie z pięć osób
    w kolejce, wszyscy starter za 5 zł i koniecznie rejestracja :) Ci z Ery
    widać było, że najchętniej to by pozabijali każdego klienta ale cóż,
    grzecznie wprowadzali kolejne dane do systemu. Pozdrawiam Dan

  • 2. Data: 2010-05-15 14:27:38
    Temat: Re: Play abonament za 1 zł i kolejki w Erze :)
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "DanW" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > konkurencji i przenieść ten numer do nich. Najszybciej rejestrują startery
    > w Erze więc wszystkich tam odsyłali. Rozbawiło mnie z pięć osób

    No - o jest chyba jedyny rozsadny powod, dla ktorego - przy obecnej
    ofercie - oplaca sie kupic TAK-TAKa.
    Oby tak dalej, czesciej i wiecej.
    Moze wreszcie ktos w Erze zmadrzeje :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2010-05-15 15:02:06
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Któregoś razu, "DanW" tak oto nam wyjawił(a):

    Nie wiem czy to ta sam apromocja, ale:

    > Każdy, kto przenosił do Play był mógł wziąć drugi abonament za 1 zł na
    > czas nieokreślony i wybrać albo 60 min do wszystkich albo Play i
    > stacjonarne bez ograniczeń

    Te 60 min do wszystkich to przez 6 m-cy. A darmowe to tylko do Play, nie
    na stacjonarne i też przez 6 m-cy.

> [...]
    > koniecznie rejestracja :) Ci z Ery widać było, że najchętniej to by
    > pozabijali każdego klienta ale cóż, grzecznie wprowadzali kolejne dane

    To musiało fajnie wyglądać :)

    Ogólnie ta promocja średnio ciekawa. Połączenia po 39gr do wszystkich,
    smsy 18gr, internet 12gr/100KB. Nie można aktywować żadnych promocyjnych
    usług.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 4. Data: 2010-05-15 18:00:34
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail x...@x...xx napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Ogólnie ta promocja średnio ciekawa. Połączenia po 39gr do wszystkich,
    > smsy 18gr, internet 12gr/100KB. Nie można aktywować żadnych
    > promocyjnych usług.

    hmm
    a ja kupiłem w PLAY taryfe biznesowa i nie przyszło mi do głowy doczytac
    ceny internetu.
    A tu sie okazuje, ze place 5gr za 10KB, czyli 5zł za 1MB!!!
    I juz przestał mi sie play podobac, bo za pierwsza aktualizacje softu,
    ktora wykonał moj tel zaplaciłem 20zł...
    Dzwonie na info, a pan mi pakieciki proponuje (pakiet 5 razy ALE... -
    działa ale tylko przy tych nadajnikach itd)
    Nosz kurwa nie po to kupuje tel na abo zeby sie w pakieciki bawic...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Delikatnie chwytasz, rozchylasz nogi, bierzesz do ust i zaczynasz

  • 5. Data: 2010-05-15 23:23:50
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

    Budzik napisał
    > kurwa nie po to kupuje tel na abo zeby sie w pakieciki bawic...

    Domyślamy się, że kurwy kupują telefony na abo żeby się bawić w co innego.
    Nie musiałeś o tym informować.

    --
    Akarm
    http://www.bykom-stop.avx.pl

  • 6. Data: 2010-05-15 23:43:28
    Od: chesteroni <c...@p...gazeta.pl>

    Budzik wrote:

> [...]
    > działa ale tylko przy tych nadajnikach itd)
    > Nosz kurwa nie po to kupuje tel na abo zeby sie w pakieciki bawic...

    Ja poszedłem zapytać o ofertę bez telefonu dla indywidualnych, to cena
    netu też mnie rozbawiła i wyszedłem zniesmaczony, na szczęście
    pomyślałem przed, a nie po. Tak czy owak choć jest czasami tanio, to
    generalnie nie ma jakiejś rewelacji, jak się dobrze to wszystko policzy
    (i akurat nie ma się ciśnienia na jeden z parametrów oferty, który jest
    naprawdę tani).

    chester

  • 7. Data: 2010-05-16 09:23:45
    Od: "Jingiel" <x...@x...xxx>

    Ostatnio w pewnych supermarketach były orzeszki ziemne za grosze. To nic, że
    były z robakami, bo i po nie ustawiły się kolejki. Tu analogia podobna.
    Tanie mięso psy jedzą :)

    Jingiel

  • 8. Data: 2010-05-16 11:00:41
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Domyślamy się, że kurwy kupują telefony na abo żeby się bawić w co
    > innego. Nie musiałeś o tym informować.

    Ale o co chodzi? Obraziło chłopca słowo "kurwa"...
    To tylko taki sposób ekspresji mojego zdumienia. Nie badz przewrazliwiony.
    P.S. Nie wiem, po co kurwy kupuja telefony...
    Ale skoro ty sie domysliłes, nie musiałes wszystkich powiadamiac, ze wiesz.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Tomasz Waszczynski: "Ja się zastanawia, czy czekoladki z alkoholem

  • 9. Data: 2010-05-16 11:00:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@p...gazeta.pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

> [...]
    > generalnie nie ma jakiejś rewelacji, jak się dobrze to wszystko
    > policzy (i akurat nie ma się ciśnienia na jeden z parametrów oferty,

    w ofertach jest tyle parametrów, ze naprawde trudno wszystko
    przeanalizowac.
    Analizowałem rozmowy, bo w koncu do tego służy telefon i tutaj w rozliczenu
    2-rocznym play był tanszy o 400zł niz Plus, orange i Era.
    Nie zwróciłem uwagi na cene netu - cóz - po prostu nie bede uzywał.
    A aktualizacje oprogramowania mam nadzieje, ze moge zrobic przez net z
    komputera.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Chyba mam zdolności prekognicyjne - wczoraj rano, wyjmując resztki

  • 10. Data: 2010-05-16 16:20:48
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    Jingiel wrote:
    > Ostatnio w pewnych supermarketach były orzeszki ziemne za grosze. To
    > nic, że były z robakami, bo i po nie ustawiły się kolejki.

    No widzisz - nie dość, że tanie, to jeszcze wkładka mięsno-białkowa. To
    była promo że ho ho!

    > Tu analogia podobna. Tanie mięso psy jedzą :)

    Nie wiem, ale mój pies je lepsze mięcho niż ja :)

    Jakub