    From: MM <m...@p...change.hand>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Play - Zgoda na nagrywanie połączenia z konsultantem
    Date: Thu, 11 Jun 2009 10:53:21 +0200

    Maciek pisze:

    > Ciekawy temat i bardzo na czasie ale chyba jednak NTG, więc już spadam i
    > potwierdzę tylko, że rozmowa z teleludkami z BOK Play jest... Daleka od
    > profesjonalizmu, że tak to dyplomatycznie ujmę ;)

    Profesjonalizm, tam nie znają tego pojęcia. Jest może kilka męskich
    przedstawicieli tam którzy kompetentnie wykonują swoją robotę i mają
    poczucie obowiązku. Ale za przeproszeniem, wszystkie pseudo konsultantki
    wywalił bym na zbity pysk.
    No i właśnie owo Biuro Obsługi Klienta skłania mnie do tego żeby zmienić
    operatora. Bo nie może być takich przypadków że zgłaszam problemy ze
    zrywaniem połączeń a mi koleś mówi że na szkoleniu mu wytłumaczyli że
    telefonicznie nie przyjmują reklamacji mam sobie napisać przez play24.

    Max