  • Data: 2014-04-16 09:13:20
    Temat: Re: Play LTE nolimitacja
    Od: Trybun <I...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-04-15 14:11, dizel pisze:

    > Płatny lejek to tylko wytwór wyobraźni pracownika salonu, co do lte
    > jest 200gb darmo co miesiąc w ofercie na kartę po spełnieniu kilku
    > warunków.
    >
    > Pozdrawiam

    Też mi się tak wydaje, ale to nie tylko kwestia niewiedzy pracownika
    salonu, nawet konsultant na infolinii często potrafi wprowadzić w błąd.
    Co do LTE to na razie ten standard i jego okolice są poza sferą moich
    zainteresowań. W miejscowości w której mieszkam na pewno nigdy nie
    będzie w użytku. A w telefonie czy tablecie nie przyda mi się jego
    prędkość praktycznie do niczego.