  • 1. Data: 2009-12-09 18:23:50
    Temat: Play Fresh się psuje
    Od: Maciej Muran <m...@g...com>

    Bry,

    niby nic nowego [?] nie mam do powiedzenia ale...

    - Pakiety Play Online w telefonie.
    Regulamin usługi wyraźnie informuje, że stan środków pakietu można
    sprawdzić za pomocą *111#. Pomijając fakt, że dotarcie do
    odpowiedniego miejsca w menu nie jest łatwe (żądanie nie może zostać
    spełnione) to w końcu otrzymujemy info o treści "Pakiet jest aktywny".
    Do niedawna jeszcze można było się dowiedzieć o dacie ważności takiego
    pakietu. Dziś jest to niemożliwe. I naturalnie pomijam tutaj opcje w
    Play24 gdzie widoczna jest tylko ilość pozostałych MB. Terminu
    ważności pakietu nigdy tu nie było.
    Aby nie było, że tylko narzekam ;) o termin ważności dowiedziałem się
    pod nr *500 a Pani posapując z lekka do mikrofonu zapisała zgłoszenie
    z opisem błędu. Oczywiście nikt jej nie informował o jakichkolwiek
    zmianach. Oczywiście mają się ze mną skontaktować w sprawie tego błędu
    - nie wiem tylko po co? :P

    O chwilowych wyłączeniach 2G (tam gdzie jest jeszcze 3G) nie będę
    głośno mówił, bo może to być wina mojego aparatu ale zrywanie połączeń
    (2G i 3G) należy uznać już niestety prawie za normę w Warszawie.

    Pozdrawiam,
    Maciek.

  • 2. Data: 2009-12-09 18:27:19
    Temat: Re: Play Fresh się psuje
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Maciej Muran pisze:
> [...]
    > głośno mówił, bo może to być wina mojego aparatu ale zrywanie połączeń
    > (2G i 3G) należy uznać już niestety prawie za normę w Warszawie.

    Ja ostatnio składałem reklamację przez telefon (nadal nie dochodzą
    SMSy za granicę - konkretnie do Szwecji). Prosiłem też o zwrot 1zł za
    połączenie z konsultantem. Kutwiarski Play wolał wydać 3,75zł+koszty na
    wysłanie mi odmownej odpowiedzi listem poleconym, niż zwrócić 1zł za
    połączenie z konsultantem :)

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2009-12-09 18:31:30
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Maciej Muran pisze:

    > Play24 gdzie widoczna jest tylko ilość pozostałych MB. Terminu
    > ważności pakietu nigdy tu nie było.

    Jak przez telefon połączysz się ze stroną wap ze swoim kontem, to
    zobaczysz termin ważności pakietu megabajtów.

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2009-12-09 18:42:52
    Od: Maciej Muran <m...@g...com>

    On 9 Gru, 19:31, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > Jak przez telefon połączysz się ze stroną wap ze swoim kontem, to
    > zobaczysz termin ważności pakietu megabajtów.

    Dzięki, działa :)
    Trochę się to marne rozwiązanie, gdy zwykłego Fresha użytkuje się w
    modemie ale w sumie od modemu to jest Play Online a nie PO w
    telefonie.
    Co nie zmienia mojej opinii o pogarszającej się jakości kontroli usług
    i połączeń głosowych.

    M.

  • 5. Data: 2009-12-10 17:53:26
    Od: "r." <n...@n...com>

    Maciej Muran pisze:

    > O chwilowych wyłączeniach 2G (tam gdzie jest jeszcze 3G) nie będę
    > głośno mówił, bo może to być wina mojego aparatu ale zrywanie połączeń
    > (2G i 3G) należy uznać już niestety prawie za normę w Warszawie.

    To fakt, tuż przed wakacjami było kiepsko na 2G. Teraz jest już ok,
    czego nie mogę powiedzieć o erze w Łodzi, gdzie często zrywa a handovery
    w czasie jazdy po mieście to padaka.

    pozdrawiam
    r.