    From: Seba <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Play Fresh - pytań kilka
    Date: Thu, 16 Sep 2010 21:14:06 +0200

    Dnia Thu, 16 Sep 2010 15:15:26 +0200, SDD napisał(a):

> [...]
    > przepadnie.
    > Minutu, megabajty, itp. mozesz sobie przedluzac na dotychczasowych zasadach,
    > zas SMSy przepadna najpozniej ok 19 listopada (pod warunkiem, ze 30
    > wrzesnia, w ostatnim dniu waznosci starej oferty, doladujesz za 50 zl) -
    > chyba, ze wykorzystasz je wczesniej lub nie przedluzysz doladowaniem.
    >
    > Jesli WYBIERZESZ ktoras z dodatkowych ofert, to z chwila wyboru STRACISZ
    > WSZYSTKO OPROCZ bonusow zlotowkowych (stracisz np. takze usluge "Zbieraj
    > minuty", ktora ponownie bedziesz musial aktywowac za 3 zl).

    Ok, dzięki - o to mi właśnie chodziło.

    > Za 100 czy 200 nie oplaca sie. Maksymalny bonus SMSowy jest za 50 zl i wazny
    > 50 dni.

    Wiesz, nie zawsze chodzi o 'opłacalność'. Po prostu fundusze muszą być
    na koncie w odpowiedniej ilości *zawsze*, żebym był pewien że telefon
    działa/zadziała. A takiej ilości smsów i tak nie jestem w stanie
    wykorzystać - każde doładowanie powyżej 50 pln (w sensie 'darmowych'
    smsów) jest dla mnie wystarczające. Ot, tyle.
    A na koncie zawsze jest odpowiednio więcej - na wszelki wypadek
    (dzwonienia).

    > Mozesz co najwyzej doladowac kilka razy za 50 zl, ale nadal bedzie to tylko
    > 50 dni, a ilosci SMSow zsumuja sie, ale tylko do 5000 szt.

    "Tylko" - dobre sobie ;)

    Dzięki za wyjaśnienia - ja już chyba za stary jestem na to ciągłe
    śledzenie tych pogmatwanych cenniko/promocji i zasad z nimi związanych.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.